Alla inlägg den 17 januari 2013

Av aldrig - 17 januari 2013 21:23

 


# Förlåt pappa,förlåt för jag är en hemsk dotter som inte lyckas med något, men en dag, en dag då ska jag göra  dig stolt. Kan knappt fatta att det gått fem år. Du är min hjälte. Du kämpade.. Kämpade för allt. För mig. Är ledsen..otroligt ledsen för jag inte tog vara på sista tiden.. för att jag inte var hos dig. Men jag tänkte på dig hela tiden. Jag visste att slutet var nära.. du tynade bort.. Försvann från mig. Bort..lämnade mig kvar i mörkret.. det borde varit jag. Gud skulle tagit mig i stället...jag älskar dig underbara pappa.. vi ses.

Jag kommer till dig. Som du vet jobbar jag hårt.. Jag planerar att svälta mig till döds.

Allt för vara hos dig. Om ett år är jag hos dig pappa. Om ett år idag ska jag komma till dig. Då har jag gjort mitt här på jorden. Jag lovar inget.. Men jag ska göra ett försök.. jag ska komma till dig.


Jag älskar dig så jävla mycket att

 

det gör ont.. Varför lämnade du mig?

 



Av aldrig - 17 januari 2013 15:30

 


Fortfarande fet.....

Av aldrig - 17 januari 2013 15:15

Är sjuk... fryser och är mer eller mindre blå... kroppen värker. Maten idag har gått okej.. åt pasta.. men behövde inte ens köra ner fingrarna för få upp det,. verkar som om någon börjar få lite magmuskler bakom allt fett.

 

Tog nyss ett par koffientabletter.. blir ju ev lite piggare ( kan man hoppas........) Och lite vin., Det förtjänar jag.

Ser fan ut som en fet gammal kärring trotts att jag gömmer mig i enorma tröjor.    

 

   

Av aldrig - 17 januari 2013 01:02

Efter ett långt samtal med v mår jag bättre, Han svarade inte på sms.. ringde honom och han blev skitsur.. sa förlåt och berättade att jag hade panik, dödsångest.. berättade vad som var fel.. grät. Han fick mig skratta... ( och bli ännu argare på honom,... ) Tillsist fick han mig glad igen.. men något jag inte kan släppa var '' det finns ingen mening med gråta över att man blir dumpad av sin flickvän.. det är bara skaffa en ny mycket bättre''., Dom orden kändes så hemska.. och elaka mot mig. Även om han inte menade något dåligt...Även när han säger ''det är bara äta, tugga svälj, Inget mer än så, sluta fåna dig nu, du är bara löjlig som håller på att kräkas upp maten''

Han frågade varför jag vägrar gå till skolan.. jag sa att jag är rädd för folk ska tycka jag är ful, äcklig och fet. Han svarade precis som alla andra '' Det är bara du som tycker det, och bara du som ser det, Inbillar dig. Du är inte äcklig eller något av det du påstår dig vara'' 

Jag frågade vad jag var,, Han sa fin. Frågade vart någonstans... han sa Överallt. Sen kallade han mig slyna, och naturligvis blev jag generad, Hans lilla  (stora feta äckliga) slyna.

 

Kan inte fatta att jag älskar honom..kan inte fatta att han älskar mig,Eller att jag älskar någon jag inte har en relation med, knappt känner.. men bara tanken på att han kysser mig, sova i hans underbara famn,..att han håller om mig,.tätt  intill och viskar att han älskar mig,att jag är vacker, fin och helt perfekt. Det är den som får mig fortsätta kämpa.

 

Är skithungrig föresten.. men.. får inte äta förs jag sovit. 

Maten har gått sjukt bra. Ingen fast föda alls idag. Har bara spytt en gång ( åt en sked glass................) 

Håller även på planera en STOR hets.. med massa godsaker. Blir troligvis den 28:e. Då har jag fått cash..

Men får bara ha min hets då om jag lyckas avstå mat tills dess. Och om det  visar minus 10 cm minst.

 

 

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards