Alla inlägg den 22 januari 2013

Av aldrig - 22 januari 2013 17:30

Har varit ute med vovarna på en mysig promenad, Matat dom och lekt massa. 

Tränat dom och myst en massa.


Så underbart.


Älskar mina solstrålar!


Nu ska jag släppa ut marsvinen så dom och hundarna kan busa lite.Vet inte om jag nämt att jag häromdagen fick en marsvinsunge av mamma?


Han är 6-7 (?) veckor och jätteliten! Och han och min gamling kommer bra överens och sov brevid varandra redan första natten.

 


Utan mina djur hade jag verkligen inte funnits idag., Det var tack vare dom jag lyckades ta mig ur drogerna.. och hundarna har fått mig må så mycket bättre. Min mamma är bäst som lät mig köpa dom båda två.


Ni anar inte hur lyckligt lottad jag är.


Kärlek till er alla.

Av aldrig - 22 januari 2013 14:18

är så jävla glad! (trotts mina hemska mardrömmar varje natt.....)




Maten idag har hitils gått superbra! Har druckit en halv färdig ''smoothie/shake'' Smakar  typ yougurt fast lite syrligare..

Sen har ju mina andra kommit nu på posten., så jag ska åka och hämta det på posten sen med mami efter hon slutat jobbet.


till kvällsmat blir det nog soppa,.Hoppas den är god...



Nu jävlar ska jag bli smal.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards