Alla inlägg den 27 januari 2013

Av aldrig - 27 januari 2013 19:45

Hatar mitt liv så jävla enormt mycket. Och nu jävlar har jag bestämt mig, jag ska bli så lätt att jag svävar fram.

 

Från och med imorgon blir det max två shakes om dagen. Och till middag 1 dl viktväktarnassoppa.+ 1 dl minimjölk till te, 1dl räcker ju till alla dagens koppar.

 

Frukost lunch och middag, med andra ord.

 

Är bjuden på fest i morgon, ja på en måndag.. Men kommer nog inte gå, vill ju inte utsätta mig för alla extra kalorier.. så skippar nog det, dessutom kommer bara massa särbarn, och han som har festen är en blatte och lite små kriminell.. 

(pedofil (?) indraget körkort ala 10 ggr, lagning, narkotikabrott, Listan kan bli lång!)

 

Satte i mina snakebites nu igen, gjorde ganska ont. Men.. känner att jag behöver en förändring,. ska börja töja öronen igen också.. då kanske jag blir söt,  Och funderar på raka av mitt hår igen, men jag vet inte., Skulle vara så jävla skönt,

 


Mellan mig och V är det minst sagt dåligt, vilket har bidragit till min motervation att bli smal. Min målvikt är minst 45 kg, vill helst väga 38, men då skulle jag dö typ.. hahah

 

Dagens intag : 183.

 

 

Av aldrig - 27 januari 2013 03:09

Skulle ha kollat på Candy, Men var tvungen att stänga av efter bara sju minuter. Fick flashbacks. Jävla droger. Önskar att jag kunde fått det ogjort, att jag aldrig som 13-14 åring andades in gasen, aldrig lät jointen snudda vid min mun.

Att jag aldrig svalde tabletterna. Fick verligen panik. För er som vill se så finns hela filmen på youtube.


Innan det camade jag och v, damn,. hade glömt hur snygg han är. Bara tanken på att dela hans andetag gör mig knäsvag.

Jag är lyckligt lottad som har en sådan fin pojke i mitt liv, som faktiskt inte erbjuder mig droger eller ger mig bantningstips och klankar ner på mig. Nästa månad baby, Nästa månad är jag smal., och då vill jag dela din luft. 

jagälskardigjagälskardigjagälskardigjagjagjagälska
rdigsåfuckingjävlaskitmycketduärfinastochdenendarä
ttaförmignuochföralltid, 


I morgon ska jag äta 2-3 shakes tänkte jag. 


frukost; bärshake 110

lunch ; viktväktarsoppa ; 132 kcal (?)

Middag ; Chokladshake

Kvällsfika ; Lakriste + buljong

 

Ska försöka sova nu, trotts min mage gör ont.. mensverk och dulcovärk och massa ångest, och abstinens,.är det ens möjligt att få abstinens efter ett halvår?

 


langa hit lite amfetamin nu.

Av aldrig - 27 januari 2013 00:53

Jag har tagit mig ur drogerna, Har kommit till en punkt då jag inser att jag inte vill dit igen.

 inte ens om det innebär att jag blir smal.

 

Jag är kär, trotts att jag efter T hade våldtagit mig, utnyttjat min instabilla kropp.

 

Jag älskar dessutom honom, enormt.

 

Jag har brytit med folk som får mig må dåligt.

 

Jag har kommit till en punkt då jag insett att jag inte vill svälta mig till döds, utan bara bli smal.

 

Jag tänker inte alltid på kalorier längre, jag är övertygad att jag faktiskt kan gå ner i vikt.. och bli lycklig. Utan ångest.

 

Jag målar., jag vill inte dö. Jag vill inte dö, jag vill leva för det som är vackert.

 

 

Men mina ana/mia armband behåller jag, för jag är långt ifrån frisk,. och det kommer alltid vara en del av mig.

 

säg hej till mitt nya jag.

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards