Alla inlägg under september 2011

Av aldrig - 30 september 2011 15:21

Ska fan ta livet av mig nu, Jag ska knarka, ta överoser, skära upp mina armar och ben.

Jag ska dö i kväll
.

och det är DITT fel.

Av aldrig - 30 september 2011 12:20

snatta köpa koffintabletter. 


Nu ska jag pimpla kaffe och röka,

Av aldrig - 30 september 2011 11:40

Eller leva på soppa, och sparris.


Precis som förut

Av aldrig - 30 september 2011 11:11

Min stora kärlek kommer snart, hon och jag ska mysa hela helgen. 

¨Ta massa nya fina kort till facebook, Tror vi ska köra på gravida i helgen, 


DET ÄR SKönt FöR HON HAR SAMMA PROBLEM SOM MIG MED MAT, TILLSAMMANS LEVER VI På COLA, 


till frukost i morse blev det sojayogurt och osötad musli och grönt te, fyra mackor, pepsi, och en liter vatten, och en redbull sugarfree, Strax efter det körde jag ner tandborsten i halsen, Det går lättare och spy när man druckit mycket, det är inte lika obehagligt. Sen nyss åt jag linser och tre körsbärstomater. Jag behöll det, Känner mig hemsk.  Oren, Smutsig.  Jag skämms och skräms av tanken på alla kalorier jag proppade i mig och behöll. 


Jag borde spytt upp allt. Nu jävlar, Om jag äter i helgen något förutom sallad ska det upp. Jag ska ha anorexia. Inom ett år.



Av aldrig - 30 september 2011 08:43

Jag vet att fler av undrar, Så nu ska jag berätta hur allt med ätstörningrna började.


Jag var tio år. Pappa var sjuk i cancer,  Jag fick  höra utav klassens snyggaste kille att jag var ful, att jag var tjock. Jag böjade äta mindre, jag började må dåligt, började skära mig i smyg på låren, Sen började jag äta igen, köpte alltid godis efter skolan, 


Sen när jag var 11, dog pappa. En tid efter det gick det inte att äta Jag började må mer och mer dåligt. Trots att jag åt som en myra gick jag upp i vikt. 


Jag träffade min nuvarande bästa vän strax efter det, hon brukade oxå spy upp sin mat, det var även då jag började röka.


Tiden gick, sen när jag var 13 slutade jag äta, efter en vecka började jag igen, och gick upp mycket på bara en vecka. Sen började jag äta mindre, jag började plötsligt träna i smyg. INGEN SKULLE FÅ VETA. 


Sen en dag hos skolskköterskan när jag skulle på hälsokontroll, Sen skulle jag berätta hur jag åt, och sen när jag skulle väga mig kom paniken,  Jag hade gått ner 12 kilo. Jag kände mig stolt, Men samtidigt pressad att inte gå upp igen, Jag började få komentarer om att jag hade blivit smal, Men jag såg mig själv som en fet padda.


Sen började jag svimma, oftast när jag var ensam hemma, Jag började bli mobbad i skolan, jag var ful och äcklig. Dom sa att jag var tjock. 


Jag började äta normalt, sedan spy upp allt. Maten blev en plåga, jag fick mindre matlust, fick svårt att äta öppet, kunde bara äta själv, eller med familjen, Annars gick det inte. Hemkunskap och idrott slutade jag gå på, jag var så tjock, jag skulle bara bli sist vald, jag sprang lika snabbt som en snigel och jag åt. Jag skulle få äta, bli tvungen att äta massa äckelpäckel. 



Sen när jag fyllde 14, insåg jag att  jag var fet nu. Jag var extemt äcklig. Ingen ville ha mig, Ingen alls. Jag hade förstört för mig själv. Sabbat mitt egna liv. Såg kort sen förr. Då var jag ju spinkig, alla ben stack ut, min kropp var liten, min kropp var blek, ´


Det var då helveetet började igen. Nu är det värre än någonsin. 


det är en del av mig, jag har vant mig. Jag vill inte leva på något annat vis. Det är en del av mig, att svälta mig själv, hetsäta, spy. Röka massor för stilla aptiten,  Skada mig själv. 


I sommras grät jag när jag skulle äta, min ena vänn tvingade mig äta, Han satt brevid mig och såg till att jag svalde, åt upp hela bananen, eller tomaten, drack upp all sojamjölk. Det var en plåga.


Han tog tag i mig och frågade vad fan jag höll på med, att jag var så jävla vacker, fin, och snygg. Sen kramade han mmig hårt och torkade mina tårar. Innan han kysste mig. En stund senare satt han och jag oh rökte cannabis. 


Nästa dag åt jag en måltid, jag åt pasta, tofu och tomater, Även om det var extremt lite fick jag skuldkänslor, Jag var tjock. JAG ÅT , jag åt mat. 


Smärtan ger mig liv, den medför glädje. 


Vil bara påpeka att det här bara är en del av det, En samanfattning.

Av aldrig - 29 september 2011 22:26

nu jävlar. ska jag bli

undernärd,

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Skapa flashcards