Alla inlägg under oktober 2011

Av aldrig - 28 oktober 2011 13:19

vi får se när jag kommer hem.... hwr reda varit där  i två dagar

Av aldrig - 24 oktober 2011 22:36

I MORGON, ska jag träffa 't' igen,  ( Han so jag vr på g med, som jag har knullat md, spytt ner osv.)


Vi ska ses i morgon, Han ringde mig '' Jag kommer hem i morgon, du är välkomen att hämta byxona''

''oke,, du kommer hem vid fem tiden vah?

''Ja. m du vill kan vi umgås en stund, se film och så..?''

' Kan vi göra !''

' förlåt för det vart så knasigt, och för att du kom i klämm''

'' det är lungt nu''

'lovar du?

''Ja, måste in på lektion igen, vi hörs'

'' Jag ringer dig när jag är på väg hem från jobbet''

'' Gör så ! Hej då''

'' Hej då, Puss på dig!''

Av aldrig - 23 oktober 2011 21:34

 Jag är sjuk, Eller.. Har sömnbrist kanske, Har varit vaken sen i Fredags kl 06:45 , Nu är det söndag ca 21:35

Har druckit skukt mycket energi dryck, ätit, Solat solaruim, pratat, bråkat, varit gravid, och haft tråkigt,

Har kuk ont i huvudet, Känner för att spy..

borde fixa lunch till i morgon, Men orkar verkligen inte, Kokar linserna i morgon bitti istället.


Ska sova nu, 


Av aldrig - 20 oktober 2011 21:27

vill jag oxå ha en  bebiis!

Av aldrig - 20 oktober 2011 20:52

Var på mässa idag, Har börjat få lite ångest. Jag vill ju verkligen bli skådespelare och gå teater linjen, Men sen nästa år kommer en ny utbildning i möbel och inrednings design. Vilket jag oxå tycker om extremt mycket. 


Jag vill verkligen jibba med båda två?!


Jag älskar båda två. Och önskar att man kunde gå flera flera olika samtidigt,  Typ att man blandade dom två. 


Helvete, 


Köpte kläder idag,  drog år mig ett bar L, som jag hade förut,,  Det var som ett tält. Extremt stora, Bytte till M, Men även det var lite stort,

Köpte en lång kjol, Två Linnen, En långärmad t-shirt. Och sen en tunika, Samt ett par genomskinliga trosor. När jag kom hem insåg jag att det var storlek 44,.  Fan, Kommer aldrig kunna ha dom ju? 


kan ge dom till min flodhäst .

Av aldrig - 19 oktober 2011 11:59



Dom här har jag (hitils) I framtiden när jag blivit skinny ska jag ta hål i naveln och tatuera mig.  Men när min mage är platt och mina lår inte går i hop och jag kan ha 36  utan problem blire naveln ! 

Av aldrig - 18 oktober 2011 14:32

Var hos Skolkuratorn härom dagen och pratade, Vi gjorde ett släkt träd, Sen så sa hon att hon kände min pappa, Att han var snäll och hjälpsam. Och så, ( Dom har jobbat på samma arbetsplats) Sen så berättade hon att ganska snart efter hon hade slutat där fick hon veta att pappa hade somnat in.. Det kändes så bra, Att höra av henne att han var snäll faktsikt.


Det var så skönt, trots tårarna trängde fram i mellanåt., 

Men det skiter jag i. Jag är ju en CRYBABY.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Skapa flashcards