Alla inlägg den 25 januari 2013

Av aldrig - 25 januari 2013 05:45

Har klätt på mig, ska ut med råttisarna. Dricka te och en chokladshake.. hoppas nutrillets/allevos är goda.. deras med jordgubb är ju matorgasm nästan. Haha.


Drog på mig en kvarglömt T-shirt.. i xxxl. Tillhör antagligen kusinbror. Vilket fall är den Min nu. Supergosig, och stor, helt enorm. Under den har jag en svart klänning,. och över ännu en manströja. 


Efter frukost ska jag hämta B, (systerson) och sedan köpa cigg.. och ta bussen till ica. Förerdrar handla precis vid sju när affären precis öppnat.. minst folk då. När jag har hets gör jag alltid så,. 


Sen lagar jag ''lunch'' till han, Han ville ha lassange sa han igår.. men jag vet inte.. är så rädd att fettet, alla kalorier och kolhydrater ska åka in i min hud.. är helt säker på att den faktiskt gör det... därför hatar jag att laga mat.. fast innerst inne tycker jag det är riktigt kul att laga mat, speciellt med B,.. 

 


Sen blir det stan,. shoppa. Gå hem och rasta hundarna och efter det blir det bio.


Första gången för honom,. Känns jättekul att jag ska få gå med honom på hans första biofilm, även om filmen säkert suger.. så får man ju offra sig.. Han ska få köpa lite godis eller så på ica tänkte jag på morgonen.. jag köper en cola zero till mig och ev något med så lite kalorier som möjligt.

   

 

Av aldrig - 25 januari 2013 01:36

          

                  


    


Eftersom jag inte kan sova passar jag på att titta på thinspo, har även skapat en mapp i min data med vackra bilder.






Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards