Alla inlägg den 12 januari 2013

Av aldrig - 12 januari 2013 21:30

Uh,,, v har fått för sig att börja träna och gå ner i vikt... LÖJLIGT! han är hur jävla fin som helst... men är tydligen missnöjd med sin ''stora'' mage,.. vet inte om man bara pikar mig eller så.. Hahha.. :(

Tycker om hans kropp...vill inte att han går ner ett eenda kilo.. drömde att han blev smal... inatt... haha,..vart jätteledsen i drömmen.. han är ju inte smal nu,. och inte fet heller,.. men har ett par extra kilo vilket passar honom så fint. han är så lång, och så bred.. känner mig så pluttig,, nästan smal.

Magra män är inte ens attraktiva.. sa det tiill han.. att det inte var fint eller mysigt att ligga med något benrangel.. och att benen som stack ut bara gjorde ONT ( vilket jag märkte när jag låg med J  )

 

Så förstår hur han menar med att han inte vill att jag ska bli så... och det vill inte jag heller.. viill ju inte bli För smal.. utan lagomt smal. Har föresten bestämt mig för vänta med ta upp behandlingen till jag nått mitt delmål i midjan. Dom skulle ändå aldriig tro på att ett fetto som jag spyr upp all mat jag äter. Folk som svälter sig är ju smala.. och det är inte jag.


vill även passa på säga att jag är otroligt ledsen.. hände en hemsk sak igår.. allt jag säger är... jävla idiot som inte kan hantera sin hund... och sen... till den andra... Vila i frid lilla sak... Sov gott lilla vän. Du är trygg nu.

:'(

Av aldrig - 12 januari 2013 19:08

Börjar fan fasta i morgon igen.. har ökat 6 cm sen jag slutade fasta.. började nästan gråta när jag såg det... ifs hade jag precis ätit tre mackor och en cola light innan jag mätte mig.. men känner mig så äcklig. Vill bara att dulcon ska börja värka.. har tagit ett par till.... om man är så fet som jag måste man ju ta dubbla doser för bästa effekt.


Morgondagens schema :


200 situps. + 200 rygglyft + benövningar.


frukost : Shake = 110 kcal


Lunch : champinjonsoppa = 140 kcal


Middag : yougurt = 35 kcal


mellis : Cola light,koffientabletter och te. 




Av aldrig - 12 januari 2013 14:16

Handlade med mamma idag till min hunds kalas.. han fyllde nyss ett. :D


Vilket som så sa jag att jag behövde vitaminer från apoteket,. så kilade jag till apoteket och köpte dulco... tog nyss ett par stycken.. trodde aldrig  denna dag skulle komma..


nu ska jag äta middag... hoppas på att jag lyckas få upp det också.


kram.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards