Alla inlägg den 3 januari 2013

Av aldrig - 3 januari 2013 23:59

 


förstår inte hr man kan älska ett vandrande fläskberg... hatar mina jävla ben...därför får ni bara se ena mitt lår..

han kommer aldrig få se dom,. 

aldrig någonsin.. han har fått se en liten bit., han sa att jag ser mager ut.. Hatar oärliga människor,,

Redan när jag var sex år  undrade jag varför gud just gjort mig så ful och fet.. minns precis allt.. satt på golvet i förskolan och tog på mig mina svarta stövlar,, som jag avskydde..Sen hjälpte det inte mammas vän sa... att jag var tjock., skolsyster sa att jag skulle försöka äta mindre..blev smal då. Gick ner 10 kg på två veckor,.Då sa hon att jag var duktig..men det ingen såg var att jag inte åt..att jag gömde maten i papper. Att jag var ute och sprang i flera timmar även fast det var snöstorm.

 

Var 11 där.. och så hemskt snyggt smal... såg ett kort på mig där.. alla ben syndes..alla. Men jag kände mig fetare än någonsin...svimmade regelbuntet.. ingen såg.Ingen märkte... 

Sen blev jag fet och äcklig igen..smal igen när jag var 13..men sen blev jag en gris.

och i vintras blev jag smal igen..började knapra concerta..slutade i våras och....gick upp massa...

 

 

Känner mig så jävla äcklig..varför kan inte jag också blivit född smal som alla andra.

Varför kan jag inte bara låta v älska mig,, varför vågar jag inte ta steget och bli hans på riktigt? 

 

 

Om du läser dethär A...skriv till mig på EC..skulle behöva snacka lite......... :(

Av aldrig - 3 januari 2013 19:11

jag vill bara bli frisk... bli smal... men frisk... jag vill nå 45. Men ändå kunna äta... slippa spy, slippa allt.... må bra igen.

Hetsade, skämms så jävla mycket... vill bara gråta även om allt redan  är uppspytt... vill bara gråta.

 

vill inte mer nu.

 

Snälla..hjälp mig...jag klarar inte av dethär längre... i över 5 år har du gjort mitt liv till ett rent helvete. 

Av aldrig - 3 januari 2013 17:09

Är så hungrig... min mage skriker. Min mage svider,hungrar efter mat.. är så jävla svag som inte kan motstå..

Har så ont... vill bara gråta.. vräka i mig mat. Bröd.


Men jag får inte. Jag måste bli smal. Nu.

Av aldrig - 3 januari 2013 16:01

Mitt midjemått har minskar med sex cm.Käänner ingen skillnad alls.Syns inte ens någon skillnad.Förutom på mitt skärp. I sommras hade jag det yttersta hålet. Nu det innersta. 

Ser bara fett. Äckliga feta höfter. Äcklig midja. Fula knubbsälsben. Dallriga armar och fula stora bröst.


Maten idag har gått ''bra'''.

Frukosten bestog av sparrissoppa. Middagen med, Slutar alltså på 240 kalorier.

Bortsett från det fick jag flipp och tryckte i mig fyra chokladpraliner. Vill inte ens tänka på hur fet jag blivit av dom.

Har inte heller behållit någon mat idag., har bara fått väldigt ont i magen.

 


har även svimmat tre gånger idag. Tur att ingen annan är hemma. Förutom jag och hundarna och alla andra djuren.

 

När skolan börjar börjar även jag med måltidsersättningar igen. 

 

andlednignen till min hemskt dåliga uppdatering är att min data är så seg,kan knappt blogga... och min iphone har ju inte blivit lagad ännu.....

 


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards