Alla inlägg under juli 2012

Av aldrig - 30 juli 2012 01:07

Kram på er alla.

Av aldrig - 29 juli 2012 20:26

 



Jag vill inte påstå att jag hatar nazister, då dom också är människor.

Precis som jag, precis som du, din vän, eller din familj.


Vi är alla lika mycket värda, trots vart vi kommer ifrån, hur vi ser ut.


Men däremot.. förtjänar inte vissa kallas människor, och dom är inte värda ett skit.


Alla dessa bitchar, hipsters, utseendefixerae jävlar. 


Snälla.


Gå och dö.




Av aldrig - 29 juli 2012 09:58

På kuggnäs, ultima thules sista spelning.


Fast jag låg deckad i ett tält som verkligen inte var mitt.


Men nog så hörde jag musiken ändå, vaknade runt ett utav att min kompis kom och väckte mig, eftersom han hade blivit utslängd.

 


Nej men det fanns riktigt snygga killar där, olala.

 

Skinheads, punkare. Man ville typ ligga med alla.

 

Haha, Nä... Nu ska jag sova.

kli

Av aldrig - 28 juli 2012 09:46

Jag dör.


Mitt huvud kliar sönder redan efter två dagar. 


Jävla dreads.


Nej nu ska jag fixa frukost.

Av aldrig - 27 juli 2012 12:32

Jag är vacker.


Du är vacker.


Vi är vackra.


Alla ni där ute, Ni är vackra.


Precis som ni är.

 

 

Min nya pojke har en flicka, en flickvän.

 

Jag vill säga att jag inte bryr mig,fast jag bryr mig ju faktiskt innerst inne.

 

Jag vill ha han för mig själv,

Av aldrig - 27 juli 2012 01:59

MIN MAGE, KÄNNS SOM OM MIN LIVMODER SKA TRILLLA UT,

 

NÅGOT SOM FANEME HJÄLPER MOT HEMSK SPYMENSVÄRK??

 

 

Kommer spy, när som helst, har så fruktansvärt ont.

Av aldrig - 26 juli 2012 22:50

Jag mår så hemskt illa,


Har ätit så mycket idag.


Så hemskt vidrigt. 


Känns som om jag gått upp 60 kg på en vecka, vilket jag säkert har.


Jag har förövrigt skaffat dreads och piercat septum igen, nykter denna gång.


Har aldrig varit med om något värre.. det gjorde hemskt ont.


riktigt ont alltså.


Blir troligen att jag sticker hål i läppen i morgon, eller något annat.


naveln får vänta tills jag kan ha xs utan problem, det ska vara för stort till och med.


Nu har jag s/m.. för stort.. för stort.. jag har sådan skev kropp. Smal midja. och stora bröst, liten rumpa och enorma ben.


På tröjor är M alldeles för stort..och törs inte köpa S.. för vad ska dom i kassan tänka.. köper alltid xl på koftor så alla ska slippa se mitt fett.


Byxor skulle jag aldrig heller ta på mig. Skulle inte visa benen för några pengar  i värden, inte heller mina armar.




Av aldrig - 26 juli 2012 11:20

att kränkas dagligen via internett. Personliga påhopp..


det gör ont. Riktigt ont.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards