Alla inlägg den 28 januari 2013

Av aldrig - 28 januari 2013 20:45

Har varit yr hela kvällen, varför vet jag inte.. man kan ju knappast svimma av att ha ångest?

Vissligen hade jag förlorat en hel del blod ( Arm och Mens) Hahha.

 

Kröp ner i soffan med lite Yogi te, lakrissmak. Helt underbart gott!

 

 

336

Av aldrig - 28 januari 2013 18:39

I morgon börjar jag fasta igen,. Ska klara två veckor.. har gjort det förut. Kan göra det igen.


Tillåtet ; Te, kaffe, Lightläsk, Vitaminer/jouice , sukketer + Minimjölk Max 2 dl om dagen..

 


Har äntligen fått tid till vårdcentralen ang mina sömnproblem! Ska dit nästa vecka och träffa en läkare.

skriv ut massa concerta så jag kan bli hög och smal samtidigt tack,  Ja, jag vet att concerta är det sista man ska knapra om man inte kan sova och har ständiga panikattacker. Men, jag vill ju så gärna bli hög, Drar snart till stockholm, fast först måste jag bli smal.

Av aldrig - 28 januari 2013 02:16

V ringde förut, blev glad, vi är  sams igen,Försökte vara seriös,och precis då började någon i filmen jag halv tittade på skrika, började asgarva. Dock blev det bara en kvart eftersom han går upp tidigt, väldigt tidigt. Skämms så mycket för hur dryg jag varit mot honom den senaste tiden.. måste verkligen bättra mig.

 

Kan inte sova,.. magen gör ont,.ångesten är stark.. kan nog inte gå till skolan i morgon heller,jag är för fet för visstas bland folk.

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards