Alla inlägg den 19 januari 2013

Av aldrig - 19 januari 2013 22:11

hatar dig så jävla enormt. Du äcklar mig så jävla mycket.. hur fan kunde du? Hur KAN du ens leva med dig själv..? Hur orkar du?!


När du vet att jag igår försökte ta mitt liv,,  när du vet att jag redan mår skitdåligt?!


Varför påstod du att du älskade mig? Varför sa du att jag vacker, fin och söt., ? Varför?!


jag hatar dig enormt jävla äckel fucking vider,

 

dra åt helvete.'

 

tack för att du kommer bidra till opration svälta ihjäl. Fattar inte du det? Du_ska_dö_

 

 

Update; Det hela var ett stort missförstånd, Stackars v var oskyldig och vi är  ''vänner'' igen.

Av aldrig - 19 januari 2013 13:31

Har inte ätit något idag..druckit vatten och te utan något i.. samt tagit koffientabletter..Familjen ska snart äta middag.. kommer nog inte äta något.. åtminstonde inte mycket.


Är jävligt orolig...födelsedagsfirande idag.. massa människor..och han som fyller år kommer bli jätte ledsen om jag inte äter.. antar att jag får äta en kaka åtminstonde.. eller passa på.. nu innan jag börjar banta på riktigt.

Spy.


Har iaf köpt nya dulco....tack och lov.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards