Alla inlägg under december 2011

Av aldrig - 31 december 2011 15:47

ångest

ångest 

ångest

aj

Av aldrig - 31 december 2011 14:15

mår ila. Vil kräkas.


åt en tre matskedar potatissallad, en msk röbetsallad. Två msk Tofu Omellett

Sex pomefrites. ligger i soffaan och nästan kräks.. Fy fan... )):



Av aldrig - 31 december 2011 12:57

vill ju supa, Strula med en snygg Skinhead, Men det gick inte at dricka igår. Jag är ju sjukt nu med men vill så gärna .. Vara Mig själv?  Men får ta och görat en anna dag, Det var så mysigt när vi satt i soffan, sjöng, Rökte och så, Dock höll jag litepå med en sjukt sexig tjej.Hahah, Slutde med min ena hand var i hennes bh och hennes i mina byxor, KILLARNA VERKADE GILLA DET..


    Det var så  mysigt, Allt. Hans inredning, Musiken, Stämingen..  Funderar på tagga ner på alkoholen och börja röka på igen.. Gör det faktiskt hellre. Dricker ALLTID för mycket. Så blir jag extremt kåt.. Det brukar ine vara problem för mig men,. Ändå.  VILL KNARKA, SUPA OCH SLåss. KNULLA.....



    Igår var det en as charmig kille som kollade på mig i två timmar. Han var fett söt. Hahah.. Och då menar jag inte han 41 årigen.




    Jag är rädd att det ska bli som förr igen, För nu är jag med samma typ av folk. Bara i en annan stad. Men deras värderingar är det samma överallt i världen,  Skinheads är så snygga och gör mig blinda. Punx  med för den delen,,.. Men Punkare är bättre i sängen och på att kyssas. 

    Av aldrig - 31 december 2011 10:30

    hahaha ska äta massa. för sen börjar jag igen,  Ska göra tårta, sen blir det middag, Osv..riktigt tufft. Min kondis suger. Allt fett är så tungt att min kropp inte orkar röra på sig, Kan bero på att jag rökt 1 paket om dagen sen jag var 11/12 år. Hahah Nej men i sommras var den skit bra..



    nu flåsar jag som en hund. Skaa försöka sluta röka och börja mortionera massa igen, Kan glöma det med Jogga i en timme,. Svimmade sist jag gjorde det, Fast då var det 30 grader varmt och jag åt inte alls just då.



    Burr jag fryser.

    Av aldrig - 31 december 2011 02:02

    Mysigt, mår skit dåligt, Min normala tepratur ligger runt 36,  (fryser alltid ja.....)


    är hemma igen, vart hemskjussad av bror. Eller han kom och hämtade mig, Min huvudvärk har blivit värre. Alt dunkar och snurrar.. Halsen är helt sneknullad. Låter som om jag har rökt i 100 år. Hes. RosligRaspig, Osv.  Min vän frågade vad som ienkligen hände igår, och om jag hade  fått något nerkört i halsen. det är ju sant, Men jag gör bara  det jag är bäst på. Och nej det smakar inte bra. Men det är lätt värt det, För tror knappast en kille avgudar smaken av fitta heller. ^



    blir ingen fest för min del i morgon, får ligga i sängen istället,  Dock drack jag et glas champange, och två groggar.. 

    Men var inte på party humör. + att en 41 årig alkolist kladdade på mig, och sa hela kvällen att jag var så vacker och så. usch. 


    Sov i hela bilfärden hem, Har inte ens orkat be om rökpaus eller så.. Bror hade med sig filtar och sånt till mig och bäddade ner mig,    Ska sova nu,..

    Natti natti, kärlek  till er alla. 







    Av aldrig - 30 december 2011 11:04

    åker bort ett par dagar, Till Norrköping med en vän och knullar samt festar gärnet.  Nej men jag vet inte vad vi ska göra, Kommer inte kunna blogga på ett parr dagar. 




    Sköt om er.

    Av aldrig - 30 december 2011 10:10

    Lunch : Tofu, broccoli och en liten potatis (KANSKE)


    Middag : varma Koppen.

    Av aldrig - 30 december 2011 09:24

    usch vad jag saknar diig



    Aja, gör  frukost åt familjen. Blir vofflor. Jag har redan ätit. Två korvbröd. Så...


    en annan vän ska komma på besök och stanna en hel helg. Han är också snygg.. Men han har jag aldrig träffat. Vad jag vet. Hahah.



    Men Jóhan,. Han är ju alltid Johan. En Myspysig Kille.<3

    Presentation


    16 år.
    Ätstörd
    Ångestdrabbad
    Gräsrökande
    Pillerknaprande
    Oönskad
    Vegetarian


    Gästbok!

    Fråga mig

    139 besvarade frågor

    .

    Senaste inläggen

    Sök i bloggen

    Kalender

    Ti On To Fr
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13
    14
    15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26
    27
    28 29 30 31
    <<< December 2011 >>>

    Kategorier

    Arkiv

    RSS

    Omröstning

    Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
     Kärlek finns inte.
     ja,
     Nej.
     Vah?

    Tidigare år

    Nedräkning.


    Ovido - Quiz & Flashcards