Alla inlägg under juni 2012

J

Av aldrig - 26 juni 2012 17:41

Kan inte sluta gråta

Av aldrig - 25 juni 2012 23:15

Idag dog min bästa vän, han somnade in där,

Jag var med honom hela tiden tills hans hjärtas sista slag,

 

Grät helt hysteriskt i flera timmar, sprang utdärifrån, kräktes nästan.

 

Sen tidigare i kväll hörde jag din djuva vackra röst,

 

Jag saknar dig så jävla mycket älskling, Min fina. Min.

 

Jag älskar dig. Du är finast i världen. Det var du och jag i 13 år.

 

Du och jag, Du och jag mor världen.

 

Hoppas du har det bra, vi ses snart igen, vänta på mig.

 

Min fina lilla prins. 

 

Aldrig ska jag sluta älska dig Zittra

Av aldrig - 22 juni 2012 02:40

Hatar högtider.Domfår mig tänka på pappa.


Glömmer aldrig dig, saknar dig,kom tillbaka pappa.


Jag älskar dig. Hoppas du mår bra nu. Att allt ornat sig, att farmor är hos dig, och alla andra saknade vänner. Katterna är dom med dig nu?


Pappa, vi ses snart, lova att vänta. På mig, mamma, mina syskon och deras barn. Sen ska vi alla vara lyckliga.


Ilu.


Sov gott lilla pappa..

Av aldrig - 17 juni 2012 02:12

Vi ska bara vara vänner, Men jag kan inte. 


Jag älskar dig.. och du påstår mig vara förälskad i mig, en ful äcklig svensk fet flicka.



D, jag älskar, jag längtar efter dig. Die mauer

Av aldrig - 16 juni 2012 12:06

Jag är tillbaks, fortsätter blogga här.


Jag hatar att vara kär, började prata med D igen.. Hatar att jag älskar honom.

Min underbara, fina.


Längtar. Längtar efter dig.


Jag är stolt över dig, att du slutat.. För det var våran deal. Slutar du, slutar jag.


Jag har insett hur mycket du betyder för mig D.

Av aldrig - 5 juni 2012 00:29

Min tanke var att bearbeta vad som hade hänt,
Må bra.
Men så blev det inte,
Det blev värre.

Bloggen gjorde mig sjukare.

Utvecklade min ätstörning mer.

Min ångest,

Föll djupare i drogträsket.

Har beslutat mig för sluta blogga här.

 Önskar er alla lycka till.

 Sköt om er, kram från ''Maja'' Men jag ska aldrig förlora Kampen om Knarket.


Kommer börja blogga någon annanstans, och visa mig själv.

Inte blogga under ett annat namn.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Skapa flashcards