Alla inlägg den 29 januari 2013

Av aldrig - 29 januari 2013 20:42

Har varit yr hela kvällen och varje gång jag reser på mig svartnar allt.


Jag gjorde slut med v ikväll, nästan åtminstonde..


dagens intag : 237 kcal




Två shakes och 1/2 dl mjölk.

 

 


Fittångest..

Av aldrig - 29 januari 2013 15:51

Tänker inte svälta mig tjock. Fortsätter dricka shakes och äta viktväktarnas soppa.

Har mina djur att ta hand om.. och det klarar jag inte av vid fasta. Mår faktiskt riktigt bra av att gå på en diet som ger garanterad viktminskning i fett. Vid fasta går man ju inprinsip bara ner i muskler.. Vilket jag inte riktigt vill.


Ska ringa till min hunduppfödare och säga att jag vill börja med utställning med vovarna, Dock blir det bara min hane, eftersom min tik är rädd för större hundar eftersom hon blev biten för ett tag sedan, Och hon har redan vunnit flera utställningar,.. Funderar även på börja på agillity och/eller weightbull. 

 

 


Försöker få bort mina negativa tankar och få en hälsosammmare syn på mat, Då en det är mer lockande att leva som ätstörd, är övertygad att jag kan nå size zero på denna väg med.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards