Alla inlägg den 31 januari 2013

Av aldrig - 31 januari 2013 22:22

Vile bara säga tack till er som komeenterat så fina vackra ord.


Det gör mig glad, Efter lite tänkande har jag bestämt mig för att ha bloggen öppen ett tag till.


Har varit väldrigt arg idag, troligtvis för syster kommenterade att jag går på diet.. Och så, Känns redan som jag misslyckats till att bli frisk.. Jag KAN inte äta vanlig mat.. försökte idag med en babyportionpasta, efteråt låg jag i sängen och vred på mig. Gjorde så otroligt ont, Systerdotter kom in och frågade hur jag mådde, vad som var fel. Hon fick panik när jag inte svarade... Min fina lilla flicka. 


Det är nog betydligt svårare än vad jag tror att det är, Men jag vet att jag måste och att det är det enda sättet för mig att bli smal på.


Och jag kommer fortsätta planera vad jag ska äta för undvika hets och överätning.


Har även en belöning som väntar. En sista hets. Om en månad, om jag sköter mig nu, Om jag äter alla mina shakes, om jag gör min dagliga träning och så,


Fast på ett bättre sätt, snällare mot mig själv. Och inte tvingar mig igenom 300 situps.

 

Allting kommer bli bra igen, även för  er sötnosar.

 

Det glädjer mig att ni vill fortsätta läsa, och vara med min  väg till det friska livet.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards