Alla inlägg under juli 2011

Av aldrig - 31 juli 2011 19:06

Bleker håret just nu. Sitter och smsarn och sånt.   Lagom ont i nacken har jag oxå, När mitt hår är klart ska jag ta fram min resväska och börja packa. hah, Åker snart.Ska bli ganska skönt. 



Samtidigt som jag längtar efter dig,  

Av aldrig - 31 juli 2011 09:30

Det var höst. Resten av sommaren var vi skapligt nyktra. Men vi hängde på till fler och fler fester. Oftast hade vi inget sprit. Jag satt för det mesta och pratade med dom andra tjejrna. Sen den här kvällen så,. när vi skulle dra väntade jag nedan för porten hos tjejen vi hade varit hos. Mitt ex han skrattade och ur sin jacka drog han fram en halv Vodka flaska. Längre bort låg ena tjejen deckad brevid några öl som vi oxå roffade åt oss, Efter ett tag var vi framme i Fruängens tunnelbana station och hoppade över spärrarna och klunkade i oss spriten. Tåget kom, Vi hoppade på det och jag flamsade , Vi gick av i liljeholmen och bytte till tåget mot Norsborg. Jag minns mitt hårda grepp om flaskan och hur jag tappade balansen och föll ihop brevid godis och läsk atomaten och att jag tog bestämda klunkar av flaskan.  Innan jag gick på tåget och la mig ned på golvet och slöt ögonen. 



Tidigare innan vi hade blivit insläppta hos tjejen satt hela gänget ute. Vi tjejer satt och drack lite vitt vin, och elk, Vi sjöng en låt från lejon kungen, och sedan hördes ett skrik, Det var killarna, Som hade rykt  ihop, Tjaffsade och började slå varandra. Till sist släpades ena killen i väg  av dom två andra,  vi hörde hårda röster, lite skrik , Efter ett tag kom två av skinheadsen tillbaks. Den andra hade 'dragit'. Sen efter ett tag kom han tillbaks gråtande. Det gjorde ont att se han så, Vi gav honom cigg och mer alkohol, en av tjejerna tröstade honom innan han försvann iväg igen.


vi blev en aning oroliga, Men sen då när jag och mitt ex hade gått och snott spriten mötte vi honom. Den festen, Det var den som började allt, Som kom sen,,

Av aldrig - 31 juli 2011 01:09

jag kanske inte är perfekt. Inte tjejen alla killar drömmer om att få knulla. SOO`? Om 5 år, då är jag snygg. Jag kommer vara såå jävla het. 


Till skillnad mellan er och mig. Är att jag har något att tänka med. Sen . Är mitt ansikte sjukt vackert. Mina ögon. Mitt hår. Och mina ärr på armarna. Jag är stolt över mina ärr. 




Men. Jag hatar mina ben, Mina armar, Mina bröst, Min mage. Fötter och händer. Min Fitta.









och att jag är så ful. Men jag är snart fin. FAN VAD JAG SKA KNULLA RUNT... (för det är inget jag gör nu)









Av aldrig - 30 juli 2011 17:49

Är vegan igen. Mest som ursäkt till att slippa äta onyttiga saker. Åt super god Tofu idag. 


Ska snart åka och köpa cigg....

Av aldrig - 30 juli 2011 02:08

UNS,


ska prata mer om det när jag är på ungdomms motaglingen. Min syn på mat... är inte normal.. I cant help it. 

.

Av aldrig - 28 juli 2011 16:38

i dag ska jag äta  min sista PIZZa. Kebab, Sen blir jag vegan igen.

Av aldrig - 28 juli 2011 02:09

FUCK.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards