Alla inlägg den 6 januari 2013

Av aldrig - 6 januari 2013 02:51

Så mycket problem med v nu, eller jag som är rädd att bli sårad snarare. Tycker ju om honom så mycket... men jag är ju för fet och ful för bli älskad av honom,,, önskar att jag var vacker. Och slutade tvivla på honom hela tiden. Om jag var vacker, benig och smal skulle jag även sluta vara svartsjuk. Ibland hatar jag även att han är så dominant,.att han har sådan kontroll över mig..att han har makten över mig,. Jag är bara hans älskade lilla slyna, hans smuttsiga hora, hans luder som blir knullad av främande män framför honom. Okej,. riktigt så illa är det inte..men nästan.. han har faktiskt enormt mycket kontroll över mig. Och jag gör precis som han säger, jag älskar det,,han älskar det..och jag känner mig kvinnlig av det,.och samtidigt vet jag att han finns för mig om jag behöver tröst,. och att han hjälper mig,.och dessutom har han själv medgett att han är lika känslig som jag, att han också är obekväm med sin kropp.. innerst inne är han bara min lilla lilla älskade bebis som förjänar bli omhändertagen av mig. Älskar honom så enormt, även när han viskar i mitt öra att jag är en smuttsig liten hora, hans älskade vackra hora.

 

Måste föresten komma i min klännning i size zero till skolavslutningen,.. 

 

Vill inte ens skriva matshema eftersom jag inte förtjänar att äta i morgon,. men antar att jag måste.

 

Frukost : -

Lunch ; 1 tuc + te 

Middag ; Varmakoppen + 1 tuc.


''Mellis'' ; Cola light.


= 86 Kalorier.


Om jag lyckas hålla det i morgon är jag Bäst. Det heter tuc va? Haha..dom där små kexen...? En innehåller 18 kalorier.. och dom är supergoda.

Av aldrig - 6 januari 2013 01:31

Sk fortsätta kämpa, har fått ny motervation,,, varit och handlat inför veckan idag också.

'

 

Det kommer bli superbra känner jag på mig! 

 

 


har lite jobbigt med v just nu.. men,, det löser sig nog,, har iaf lovat honom att besöka en läkare ang att jag svimmar, mina sår inte läker, och min värk i skellettet/magen..ångrar att jag berättade för honom,.men var så ledsen.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards