Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

smuttsig hora.

Av aldrig - 6 januari 2013 02:51

Så mycket problem med v nu, eller jag som är rädd att bli sårad snarare. Tycker ju om honom så mycket... men jag är ju för fet och ful för bli älskad av honom,,, önskar att jag var vacker. Och slutade tvivla på honom hela tiden. Om jag var vacker, benig och smal skulle jag även sluta vara svartsjuk. Ibland hatar jag även att han är så dominant,.att han har sådan kontroll över mig..att han har makten över mig,. Jag är bara hans älskade lilla slyna, hans smuttsiga hora, hans luder som blir knullad av främande män framför honom. Okej,. riktigt så illa är det inte..men nästan.. han har faktiskt enormt mycket kontroll över mig. Och jag gör precis som han säger, jag älskar det,,han älskar det..och jag känner mig kvinnlig av det,.och samtidigt vet jag att han finns för mig om jag behöver tröst,. och att han hjälper mig,.och dessutom har han själv medgett att han är lika känslig som jag, att han också är obekväm med sin kropp.. innerst inne är han bara min lilla lilla älskade bebis som förjänar bli omhändertagen av mig. Älskar honom så enormt, även när han viskar i mitt öra att jag är en smuttsig liten hora, hans älskade vackra hora.

 

Måste föresten komma i min klännning i size zero till skolavslutningen,.. 

 

Vill inte ens skriva matshema eftersom jag inte förtjänar att äta i morgon,. men antar att jag måste.

 

Frukost : -

Lunch ; 1 tuc + te 

Middag ; Varmakoppen + 1 tuc.


''Mellis'' ; Cola light.


= 86 Kalorier.


Om jag lyckas hålla det i morgon är jag Bäst. Det heter tuc va? Haha..dom där små kexen...? En innehåller 18 kalorier.. och dom är supergoda.

 
 
http://ahealthytry.bloggplatsen.se

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

6 januari 2013 15:47

Hej! Jag hittade din blogg och har läst igenom flera sidor. Det är riktigt hemskt att du verkar må så dåligt. Jag vet hur det är eftersom att jag själv är deprimerad. Jag vill bara säga att jag tycker att du är fantastisk som slutat dricka alkohol och att ta droger. Jag dricker inte heller alkohol för jag använder det som medicin när jag mår dålig och blir alltid aspackad. Hur som helst tycker jag att det är jätte starkt av dig att hålla sig ifrån droger och alkohol. Du verkar ha vart med om mycket skit, våldtäckt och annat. Har du anmält killen? Har du någon som du går och pratar med? Jag vill rekomendera dig att söka hjälp inom psykiatrin. Det är inget att skämmas över och mår man dåligt kan man få hjälp att må bra. Du kanske får hjälp med dina ätstörningar? Jag är hälsopedagog och när jag läser dina matlistor ser jah att du äter alldeles för få kalorier om dagen. Du vet säkert redan att det är livsfarlig och kan ge massa näringsbrist sjukdomar. Du är ung och kan få ett bra liv, du kan bli lycklig. Men viktigast är att du börjar älska dig själv och får hjälp med skadebeteende och ätstörningar. På bilderna ser du undernärd ut och dom som säger det till dig ljuger inte. Du får gärna skriva till mig, jag har själv problem med lite lättare form av ätstörningar. Jag hoppas verkligen att det ska bli bra för dig och jag önskar dig allt det bästa!

http://ahealthytry.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Läsare

6 januari 2013 23:24

Du kommer inte bli vackrare av att gå ned i vikt. Antingen är man vacker eller så är man det inte. Om din kille är med dig just nu tycker han säkert att du är det. Om inte är det han som behöver ändra på sig och inte du.

Du kommer inte bli mindre avundsjuk för att du blir smalare.

Det låter märkligt att kalla sin flickvän för smutsig och hora. Du kan be honom kalla dig för något trevligare.

Du kommer gå ned i vikt av att inte äta, ja. Men du har säkert hört talas som bieffekterna. Din kropp kommer kort sagt gå i svältläge och sedan äta upp sig så fort du äter igen. Du förstår själv att det inte fungerar i längden. Om du har problem med din vikt finns det smartare sätt att gå ned i vikt på, t ex genom hälsosam kost och motion. Det finns mer information om detta på Internet, därför tänker jag inte rabbla upp allt.




 
Alisha

Alisha

8 januari 2013 12:54

Sv: jag vet :(((

http://alishasizezero.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards