Alla inlägg den 18 januari 2013

-

Av aldrig - 18 januari 2013 23:37

Har hemskt ont i halsen..vet inte om det är dax för mig att bli sjuk igen..eller om mina långa naglar har bidragit.. har ju haft svullna halsmandlar ett bra tag nu.. men det har ju  inte direkt gjort såhär ont..


Får vänta och se.. orkar verkligen inte med vårdcentralen.. seriöst. HATAR SJUKHUS. Så hoppas att det är naglarna.. Mina sår och blåsor på händerna har  börjat läka.. åtminstonde på ena handen.


Mina måltidsersättningar kom inte idag heller :( Hoppas verkligen dom dyker upp på måndag..

Av aldrig - 18 januari 2013 21:04

Kom precis hem från akuten.. slapp sy tack och lov. Mamma vet inget. Hon är inte ens hemma.. fick skjuss av snuten.. satt ute och rökte ihop om att lugna ner mig.. sen fick dom syn på blodet som mer eller mindre forsade ner för min arm.. och jag visade dom.. sen körde dom mig.. slapp säga mitt namn som senaste gången där.. fick komma in snabbt.. och efter en stunds tejpande och x antal meter bandage senare fick jag åka igen. 

 

V är den enda som vet... han är jätteupprörd. Det  är ingen stor sak.. jag älskar att skära mig.

 

Nu undrar ni säkert varför jag var tvungen att skära så våldsamt.. 

 

Lyckades inte få upp maten i tid då toan var upptagen av min systersdotter......... fick panik...

 

Ska ta 8 dulco nu.. mina sista.. sen mysa med mitt nya djur som jag köpte idag.

 

Min lilla bebis.

Av aldrig - 18 januari 2013 15:05

Blir inget ikväll. Alkohol är en vidrig kaloribomb.kanske blir lite vin framför film. Maten går okej. Haha..ska strax äta pizzasallad. Har gråtit massa hela dagen.....

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards