Alla inlägg under februari 2012

Av aldrig - 28 februari 2012 00:23

HEJ. En hipster är kär i mig och jag kåt i honom, han bor typ på andra sidan sverige, göteborg alltså. 


Han kommer hit om någon vecka. Han är smalare än mig, dör av hans kropp.. så jävla snygg.. blir kåt av att bara se hans mage. OCH då äre illa.. vi har camat hela dagen och omg, Han sinternett tog nu, men men,


Han är bäst. + snyggast + finast+ stördast och urgulligt charmig

Av aldrig - 20 februari 2012 23:47

är så rädd att förlora mami..

Av aldrig - 17 februari 2012 07:23

Sitter och äter frukost, en rostad macka och en kopp te, gröten blev inte bra..ska handla efter skolan och sånt nödvändigt som hämta ut paket på posten... ;) hörs sen!

Av aldrig - 14 februari 2012 14:52

Tänkte berätta om vad som hånde i helgen


Fredagen spenderades med bästa vän, Vi fixade två flaskor kir till lördagen, men vi kunde inte låta bli dom. Vi drack upp båda flskorna på fredag kväll/natten. Strulade massa.. Innan vi bestämde oss för fota, (hon är modell..) Och först tänkte vi bara ta lite avkläddda.. Sen så åkte alla hennes kläder av.. Efter x-antal bilder kröp vi ner i badet och kysstes, Det slutade med att vi låg med varandra hon och jag.


På lördagen fixade vi desperat tre flaskor till..Till spelningen. Vi drog dit. Innan vi gick in drog vi i oss en halv flaska var, Först vart jag skitsur när ja inte såg han vi skulle möta men vi gick in och där stog han, Gick fram och kramade han.

''HEJ SNYGGING'' 


Sen försvann han, Spelningen började och vi moshade lite. Sen såg vi min bästa väns ex flickvän, som hade hängt med han hela kvällen.. Sen gick dom iväg och kom tillbaks efter ett tag. Vi fortsatte mosha. Jag vart hela tiden intryckt/knuffad till HAN. Han drog tag i mig och kysste mig och kastade runt mig,  Efter båda banden var klara ville jag prata med han, Men han vägrade..  


Gick till en gammal vän sen stockholmstiderna. Vi pratade länge och hon gav mig sin jacka eftersom jag frös, Hon hämtade han och vi pratade Sen frågade han om det var ens något jag ville, Sen sa jag ''MEN förlåt som fan för jag störde dig och din jävla diskiton, stick om du vill jag bryr mig fan inte!''


Sen kom det fram att han hade legat med tjejen, Och jag vart helt förkrossad, Min bästa vän och ena bandmedlemen bar in mig och ville prata med mig men jag kröp till ena trappan och grät, Sen kom en av tjejerna som hade hand om stället och kramade mig och frågade varför jag grät så mycket. Hon hämtade honom, Vi skrek lite på varandra. 


Sen sa han

: Du låg också bara för mig bara för sexets skull, eller trodde du vi hade en framtid tillsammans?Du verkade vettig ju. Du är dubbelmoralisk som fan ! du göt lika dant ju. Och jag var kappast den första du ''bara låg med'' . Och JA jag tycker om dig, du är jätte vacker men du visste vad jag ville, vad jag tycker. Jag kan inte ge dig den kärleken du kräver utav mig.'' 


Sen kramades vi och jag grät och han tog mig i handen och vi gick ut, Jag ramlade ner för trappan och i snön flera gånger, Han slet upp mig sen gick vi och satte oss vid elden som dom andra och drack lite kir och måsk.  Sen försvan han in och deckade. 


Jag tänkte först sitta hos han och så men sen ropade enaannan kille efter min hjälp, började hänga med han och mina gamla stockholmsvänner. Han är en av dom.. fast han minns mig iinte dock.. han var skit full den kvällen och vi hängde, sen sov jag med honom,  Vi satt i ett kallt rum och sov, Han kramde mig till och från,Sen på morgonen kom jag ut ut rummet där alla satt och åt och sa att det var dax för mig att dra hem, 


Han och jag bestämde oss för ses och hänga själva, nyktra någon dag och prata ut.


Det var en kille där, vi kollade på varandra hela kvällen och log, Sen pratade några ord, Kan inte släppa tankarna över dig, Jag skiter i din cp hand/arm. Du var så jävla fin, söt och vacker. Säg mig min vän, hur kan jag finna dig? Måste måste.. Du är så fin


Av aldrig - 8 februari 2012 03:18

vet att du är inne på ec,  och MSN. Att du bara ger mig careface. 

Av aldrig - 8 februari 2012 03:07

prata med mig, tala vid mig.förlåt för jag är ful och äcklig. Förlåt.


Ska sova nu, skiter i skolan i morgon. Ska sova, Sen till ätstörningsenheten och efter det träffa en vän. Sen hem, deppa.. ligga och dö. ruttna bort.


Fortsätta särskriva. Hoppas det är ok? Orkar inte anstränga mig..mår som sagt.. fanskap.


och det vet du. 


Du vet det. Om min Ätstörning, min ångest, hur jag mår. Att jag är känslig och svag.


Men ändå.. gör du det, Vet inte om det är medvetet eller inte. Du kanske inte vet ? Inte insett hur du betyder för mig?


Att jag är fäst.

Av aldrig - 8 februari 2012 02:55


Behöver lite old music, Då man var liten. Omedvetande. Då man ville dö för inget, Nu gör det ondare. Så ondare, Och jag vet att jag inte ens kommer få någon jävla hjälp

Av aldrig - 8 februari 2012 02:53


fan..   

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards