Alla inlägg den 1 januari 2013

Av aldrig - 1 januari 2013 02:23

Har skurit mig varje dag nu under ca 3 veckors tid. Mina på låren är djupa.. infekterade.. gör ont och varar.

Jag kan inte sluta, Jag njuter av att se blodet rinna. Känna den brändande smärtan.Se blodet  blandas med vatten. 

Det är nästan som en tvångstanke, en rutin. Jag måste. Det finns inga andra altenativ. Jag tänker inte ens på att jag gör det.

 

Lika så mina sår på magen har blivit infekterade. Åtminstonde 3 av dom. Mina armar har klarat sig fint, Såren läker snabbt och smidigt.


Den dagen kroppens ben är synliga. Den dagen ska jag sluta skada mig själv. På alla sätt och vis. Samtidigt är jag övertygad om att jag kommer bli lycklig när jag nått mitt mål. Och att jag kommer kunna kombinera det med ett normalt liv utan ångest, utan matångest alls. 


Längtar tills jag får en lya.. åh., vilka fester jag och mia ska ha. Men det får vänta.. Nu måste jag bli smal och ren från allt det onda.

Av aldrig - 1 januari 2013 01:19

Nyårsafton har sugigt. Åt MAT, Potatisgratäng med sallad och Kött. Njöt av min sist måltid, Utan ångest. Trodde jag. Bara fem minuter efter middagen var avslutad kom den.,. Ångrar varenda tugga. Lika så att  jag drack cider,,,,Min kropp är i chock... vill bara gråta.


I morgon börjar min ''yogurt och soppdiet''. Får äta 300 kcal om dagen. Max 400.Får absolut inte heller hetsa.Och så fort jag har en telefon igen ska jag gå hem från skolan.. vilket är ett par  km., tar nog 40-60 minuter.. Jag har aldrig gått hem därifrån pg av min ångest och för att jag vill komma hem och gömma mig så fort som möjligt. 


Ska köpa ett par sugarfree redbull i morgon, Har ju redan massa av drickyogurt och soppa.


Det här är min sista chans.. Min sista chans någonsin. Nu ska jag lyckas.


2013 ska bli mitt år.


Är det bara jag som äcklas av att se andra äta? Undrar hur dom kan? Varför dom inte bryr sig om hur många kalorier dom stoppar i sig. Och framför allt att det förvandlas till äckligt bajs.

 


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards