Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

aLLT SUGER

Av aldrig - 28 februari 2013 22:59

Allt suger  just nu. Inget internet som fungerar. G bröt våran vänskap idag...  V dumpade mig nästan...

'PG AV HUR JAG MÅR! Att jag är ledsen jämt och ständigt och för att jag är ''patetisk och självisk''


Om dom bara visste.. om dom bara visste vad som rörde sig innuti mitt huvud.. Ja.. jag vart sur på V för att han inte orkade prata mer än en kvart.. och för att han påstog att jag var sur under samtalet. Fattar du inte.. fattar du inte att jag inte är sur.. har bara en tickande bomb innom mig.Har skickat förlåt sms till honom.. det var dumt gjort utav mig att bli sur. Han är ju sjuk..


Har föresten blivit smalare sedan jag tog bort kolhydraterna.. och fettet.. Blir proppmätt också på ingeting..

LYCKA! äter mindre än min ettåriga syssling. Mindre än barnen..betydligt mindre än dom.

 


imorgon ska jag äta

frukost : ett torrstekt ägg med kiwi

lunch : kycklingstroganoff med keso

middag: Kycklingtacosfärs med keso

samt två liter cola zero 

448 kalorier om jag minns rätt.

 


får nästan på mig jeansen,..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Skapa flashcards