Alla inlägg den 24 januari 2013

Av aldrig - 24 januari 2013 23:27

Spenderade säkert en halvtimme med granska min bleka kropp. 

Först såg jag bara felen., men sen efter en stund såg jag att jag är faktiskt fin.

Jag är vacker precis som jag är. Min midja är smal.. Dock har jag ganska breda höfter.. och tjocka ben och stora bröst...men fina armbågar, eller dom känns åtminstonde fina när jag tar på dom.

Och Jag har fylliga läppar,. Fint hår. En fin hårfärg.,


Massa snygga unika kläder.


Jag vet inte om det är dieten som ger mig självförtoende,. att det faktiskt finns tydliga resultat.


Eller om det är det v sa tidigare idag innan vi bråkade ''för mig kvittar det, jag tycker du är fin vilket som. ''


Sen kom det,, bråket. Har skrivit iväg ett förlåt sms nu.. hoppas han svarar när han vaknar.. annars lär hela min dag bli förstörd.Förklarade även att han betyder mycket för mig.


Maten idag har gått jättebra idag! Dock har jag varit yr och nere.



Av aldrig - 24 januari 2013 21:05

...klarar av att gå ut med hundarna ens kan du ju lika gärna sälja dom eller skjuta bort dom.''



dra åt helvete.

 

vill aldrig veta av dig igen.

Av aldrig - 24 januari 2013 20:56

Önskar att känslor gick att styra.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards