Direktlänk till inlägg 26 januari 2013

perfect.

Av aldrig - 26 januari 2013 23:51

Bion var trevlig. Vi kom dit en timme innan filmen började, Köpte en latte åt mig i cafét., han fick en cola och en fralla.

Till filmen drack jag cola zero och åt max tio popcorn. 


Trodde filmen skulle suga, men den var rätt okej. Fast gamla sune är ju helt klart bäst. Mycket sötare. inte en spinkig ful liten brat som troligtvis kallar tjejerna i klassen för tjockis, och är en ytlig liten manshora.


Idag har jag shoppat en del, en pälsväst + krage, vantar, tights, en kjol. Två armband på rea också

Ett litet bord, målardukar, doftljus, pälspläd, färg, dulco, koffientabletter, cigg, kuddar, täcken, lakarn.. Och te, chai, lakris och äppelpajte. Och två förpackningar med shakes, tog med jordgubb + någon med bär (?) 

Sen även viktväktarnas soppa.. 

 


Har säkert missat något,..men nu är jag ruinerad.


Kände mig smal i morse.

 
 
clara ida

clara ida

27 januari 2013 00:30

Gumman, lyssna på mig nu! Jag har kollat igenom din blogg (som btw är sjukt fin) och jag vet att du inte vill höra det här, men jag är orolig för dig. Du MÅSTE lära dig vad som är normalt och vad som INTE är normalt när det kommer till ens kropp och hälsa.

Så som du resonerar är inte bra, det är inte sunt och det kommer sluta illa. Du kommer sluta som ett blekt, insjunket, fult skelett och du kommer INTE må bättre för det! Jag vet att jag är brutal men sanningen är inte alltid så härlig att höra! Du MÅSTE ta tag i detta nu. TVÅ av mina vänner har tagit livet av sig pga att de levt med anorexia och visst jag känner inte dig. Men det betyder inte att jag vill att du ska gå samma öde till mötes som de gjorde! Jag förstår på dina inlägg att du är olycklig och det är precis så det börjar. Du känner dig fet, ful, oälskad. Du börjar äta mindre och mindre i hopp om att du ska kunna titta dig själv i spegeln utan att känna skam. Till sist slutar du äta helt men när du kollar dig i speglen ser du fortfarande en tjej med ett par kilos övervikt. Du blir deprimerad över att din "bantning" inte fungerar och du tar till andra hjälpmedel. Du börjar med droger för att dämpa sorgen och smärtan du känner. Och när det slutat fungera, tar du ditt liv.

There! I said it! Jag förutspådde just nu HELA din framtid. Är det så du vill sluta?! Är det så du vill bli ihågkommen?!

Jag kämpade länge med ätstörningar, och är fortfarande inte helt frisk MEN jag fick hjälp i tid. Av vänner, familj och uppmärksamma lärare. Och jag kan ärligt säga att vore det inte för dem så skulle jag inte sitta här idag.

Nu vill jag att du gör såhär; du laddar ner skype (om du inte redan har det vill säga) och så addar du mig, cg_9505@hotmail.com. Och så snackar vi vidare där. Okej?

Förlåt över min otroligt ohövliga kommentar, men..

Jag vill att du ska finns kvar. Precis som du är. För du förtjänar det. Din själ förtjänar det. Vet du varför?
För du är vacker.

http://bitchbloggens.bloggplatsen.se

aldrig

27 januari 2013 00:53

NÄMEN!

awh, du är FÖR gullig!

ingen risk med det med droger, har nydligen blivit ren efter ett par år med cannabis och ett år med mentylfenidat.

Gick på behandling för ca ett år sedan utan resultat..

addar dig på skype senare,

Tack för att du är så gullig.
Blev verkligen jätteglad av dina ord

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards