Alla inlägg under september 2011

Av aldrig - 16 september 2011 14:41

Min syster kom hit idag, var ett årsedan vi sågs, Hon och jag.  


Det första hon sa var ' fan vad snygg du är, Du har blivit,,.. Smal.. '


Smärtan, Jag har bara lust att skrika ut hur jag mår, Min ångest, Min smärta, mitt kontrollbehov,Hur jag svalt mig själv hela sommaren, Åt knappt alls i sommras bara massa mortion. 


Nu för tillfället är der bättre, Jag kan äta nu, har aptit mer än någonsin, Sen nu när jag fått det bekräftat så känner jag mig pressad, Jag får verkligen inte gå upp, jag måste NER mer.



Jag tycke för ett tag sen att jag hade blivit smalare, men sen var det inget mer, kanske hade jag blivit fetare, Men tydligen inte.


Har ätit en macka idag, Sen blir det nog soppa och tofuglass.


man ska inte äta under 1200 kcal per dag, Då ställer man in kroppen på svält och då blir det fuckat när man väl börjar käka normalt igen.

Av aldrig - 16 september 2011 02:23


jag vill äta Tacos, Sallad, Pizza, Potatissallad, linsermed majs och pitabröd,


Och kom inte och säg att något av det här är onyttigt. Jag är VEGAN det jag äter består av VÄXTER grönsaker, Jag har ingen ost eller så i min tacos, Jag har linser istället för köttfärs, På min pizza har jag Tomat, Lök, Casewnötter, spenat,  Jag stuvar min potatis i havregrädde och låter det kallna, Vips har jag potatis sallad. 


OCH linser med majs , Och ett pitabröd, SHit vad farligt med bröd. So what?


Jag äter nästan aldrig godis eller så, dricker inte läsk eller något.


Jag bryr mig inte, 


Och man lever bara en gång, Man har rätt att äta det man tycker om,.

Av aldrig - 16 september 2011 02:07

http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s05e07

Känner en utav tjejerna, Eller inte personligen, Min syster gör det, valde avsnittet av en slump sen '' Men gud, det ser ju ut som...Hon. Det är,,HON''



Jätte söt och snäll tjej. Beundrar dig stort tjejen !




Av aldrig - 15 september 2011 23:20

Idag har jag ätit : Linser med vitkål. Kokade natuligtvis linserna hemma, med lök,


Sen, åt jag mer linser, och ett hamburgerbröd med rödlök och tomat, 



Är hungrig nu, Men väntar hellre tills imorgon. Ska spara på kalorierna i morgon, så jag ska kunna äta lite tofuglass på lördag, Vill inte ens tänka på hur många kalorier jag åt i dag.


Har migrän nu, så. Ska se klart på tv, sen sova,

Av aldrig - 15 september 2011 20:01

min mage gör ont, känns som om... någon bits, klöser på insidan,.. hugger med en kniv.

Av aldrig - 15 september 2011 19:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av aldrig - 15 september 2011 19:18

Jag längar sjukt tills jag får min iPhone.Mina RödA fiiina hörlurar, Tills jag kan börja jogga igen. Finner ingen glädje med att görat nu, det är inte kul alls utan musik.


Blir bara frusterad.



Min dörr är fixad nu, Enligt hyresväden hade NÅGON låst den. 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards