Alla inlägg den 7 september 2011

Av aldrig - 7 september 2011 22:42

jag kommer in på kulturama blir det en liten hund valp ,  och ni kan ju själva se vad för liten sötiiis jag har tänk mig..

 

Av aldrig - 7 september 2011 17:49

Jag lagar middag nu, blir en potatis, lite tofu som jag har gjort till 'tofubullar'  sen sallad på tomat och lök,   



Längtar till något, men  vet inte till vad. Har bara en såndär, glad. Bra känsla inom mig. Känns bra, Jag mår bra. Just nu i alla fall. Får snart min iphone, mina nya peircingar, min pälsjacka, mina skinbyxor, kamera. Nya skor. Mitt nya fina långa hår. Ska även köpa lite kläder, blir nog mest secound hand. Man får ganska mycket kläder då för 4000 kr.




ge fan i att kalla mig bortskämt. Jag unnar mig sällan. Och jag betalar ALLT själv. Det är för mina spar pengar. Jag köper/får saker  jävligt sällan. Har inte shoppat på jätte länge, dels för jag inte trivs, klädstolekar. Provhytter, kläder som inte passar osv..Men nu skiter jag i det.


För jag är inte fet. Inte någonstans! 
Jag är lika vacker som er andra, jag är vacker, fin. Min hy är otrolig. Mina ögon är sjukt fina. Mina läppar är otroliga, jag har KUKSUGARLÄPPAR natuligt.





vart sugen på kött i dag, på typ donken en, mc chiken, cbo och massa chili cheze. Men det kommer gå över, Jag skiter om det är gott, Jag tänker inte äta något animaliskt. 


nej nu ska jag ÄTA.
 




Av aldrig - 7 september 2011 17:49

Jag lagar middag nu, blir en potatis, lite tofu som jag har gjort till 'tofubullar'  sen sallad på tomat och lök,   



Längtar till något, men  vet inte till vad. Har bara en såndär, glad. Bra känsla inom mig. Känns bra, Jag mår bra. Just nu i alla fall. Får snart min iphone, mina nya peircingar, min pälsjacka, mina skinbyxor, kamera. Nya skor. Mitt nya fina långa hår. Ska även köpa lite kläder, blir nog mest secound hand. Man får ganska mycket kläder då för 4000 kr.




ge fan i att kalla mig bortskämt. Jag unnar mig sällan. Och jag betalar ALLT själv. Det är för mina spar pengar. Jag köper/får saker  jävligt sällan. Har inte shoppat på jätte länge, dels för jag inte trivs, klädstolekar. Provhytter, kläder som inte passar osv..Men nu skiter jag i det.


För jag är inte fet. Inte någonstans! 
Jag är lika vacker som er andra, jag är vacker, fin. Min hy är otrolig. Mina ögon är sjukt fina. Mina läppar är otroliga, jag har KUKSUGARLÄPPAR natuligt.





vart sugen på kött i dag, på typ donken en, mc chiken, cbo och massa chili cheze. Men det kommer gå över, Jag skiter om det är gott, Jag tänker inte äta något animaliskt. 


nej nu ska jag ÄTA.
 




Av aldrig - 7 september 2011 16:10

  du är så ute, seriöst. Du myttar på din blogg om att du blir överfallen hit och dit.


Du ändvänder rikig päls. 


Super, ändvänder falsk id, eftersom du OFTA äter ute och dricker vin osv till maten. Men ändå, gör du såhär.



Varför? Har du inget mer vett i ditt blonda huvud?!

http://werun.nyheter24.se/desireenilsson/2011/09/06/lite-synd/#comment-3055852



JAG ÄR SÅ ARG PÅ DIG. TRODDE DU HADE LITE MER VETT. SERIÖST. DRA ÅT HELVETE. 

Av aldrig - 7 september 2011 14:55

Vill bara få några saker klart, 

Jag knarkar inte på något vis alls. 
För tex ett år sedan kretsade allt om alkohol och Hash,och att få boffa.



Jag är inte så längre.Jag träffar inte ens dom. Har träffat en av dom i sommras vi skulle ha rökt på men det gjorde vin inte. Jag har boffat kanske 4-5 gånger i sommras.



Då jag mådde som sämst efter 'han' hade åkt hem. Och efter vi hade rökt på.



På tal om alkohol. Jag har varit full EN gång nu i sommar EN gång. Och det var ingen jävla röjj party. Det var jag och två vänner samt en äldre man som min vänn känner. Och Ja hon är vuxen. 18 år fyllda. 

Dom flesta i min ålder har testat alkohol, och någon form av drog. Jag är inte ensam. Det är jag långt i från. Jag skulle gärna supa och röka på hur ofta som helst om jag hade kunnat. Men det kan jag inte. Jag tänker inte göra det  heller.



Och om det skulle finnas ett barn och jag bestämmer mig för behålla den, så skulle jag aldrig hålla på som en jävla pundare. Det enda jag skulle kunna göra är röka en helt jävla vanlig cigg. Inget annat. 



En tjej som jag umgicks med i stockholm var precis som mig. Tills hon vart gravid. Hon är lika gammal som mig. Och har en Dotter. Hon har slutat supa, knulla runt och
knarka.




 



Av aldrig - 7 september 2011 00:49

det finns ett barn. Och jag sitter och stoppar i mig tabletter, boffar. Kedjeröker. Plågar mig själv. 




Om det inte finns någon lär jag bli lite besviken, men abort, Nej nej jag kan inte.


Och om jag behåller den kommer du hata mig.
Om jag dödar den kommer jag hata mig själv.

Om jag föder och lämnar bort kommer den hata mig. För jag övergav han/henne.


någonstans innom mig hade det varit mysigt att vara gravid.. Magen och det..upmärksamheten,
 





Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards