Alla inlägg den 11 september 2011

Av aldrig - 11 september 2011 23:09

En sommar utan sol.




men så fort man tillägger alkohol och musik, så känner man sig kär för ögonblicket.

¨

Mår jätte illa, Och hostar extremt mycket. Snorar. Och typ, Hickar, Fast det kommer inte upp. Stannar i halsen eller vad man ska säga. Ont i magen har jag med, Som om någon skulle trycka, eller slå.

Av aldrig - 11 september 2011 23:01

Vart ingen cykling idag. Får bli i morgon efter skolan till pappa, Hälsade på honom när han var här. Eftersom 'han' och jag skulle till en kyrka, Men den var stängd, Sen gick vi förbi pappas grav och sa hej bara. Innan vi gick in i skogen för få lite ensam tid innaan han åkte hem igen.


Men nu ska jag träffa pappa länge, Ska ta med ett ljus och någon blomma eller så. Det förtjänar han.

Av aldrig - 11 september 2011 16:21

Jag ska till stockholm nästa fredag och hämta mina saker, och passa på att köpa massa kläder och sånt.


Funderar på sova kvar, supa och så. Men samtidigtg inte, för jag har inget gemensamt med dom nu när jag och x inte är tillsammans längre.
Men jag har blivit erbjuden att kommma till upsala för supa där med 'nytt folk' men samtidigt vet jag inte, om jag verkligen vill.Dom kanske tycker jag är ful, att jag är tjock och äcklig.  Eller så blir jag kär i  någon av dom, och sen blir det en rutin igen, Att åka långt. Rikitgt lång för supa skallen av sig och knulla.





jag vill vänta, vänta. Tills. jag är snygg. Tills jag är smal, och har silikonbröst, jag spyr av tanken på mina fula äckliga bröst, Jag hatar dom.  Lika så mina ben. Och armar, dom är äckligast. 

Av aldrig - 11 september 2011 15:09

Sena  Har precis vaknat, ska äta frukost eller kanske skippar det och gör middag istället,


Sen runt sex tiden ska jag ut och cyckla en timme eller två, Trots att mina hörlurar är trasiga. Det är så skönt efteråt när man cyckat. Eller i dom fallen man tagit promenad utan tänka på att man går, att man faktiskt bränner kalorier. I dom ögonblicken känner man sig som vackrast.


Insåg nyss att jag är vacker. Precis överallt., Förutom några jävla skavanker som ska fixas till. 

Av aldrig - 11 september 2011 03:46

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards