Alla inlägg den 18 september 2011

Av aldrig - 18 september 2011 22:42

vfr dog din pappa ? Han fick Cancer.
vad tycker du om kissie? Hon är grym, Älskaar hennes kropp.
hur fick du ätstörningar? jag var 11, då det började, Jag hatade min kropp, och jag tyckte jag var tjock, Sen fick reda på att man kunde gå ner i vikt av att svälta sig själv och spy upp maten om man åt mycket, Det började så, sen åt jag mindre och mindre.
I din presentation står det att bland annat knarket är ditt livs kärlek. vad och hur mycket knarkar du? gjorde. Då var det från fredag till söndag, Hasch. Cannabis, Boffning, Sen mängder av alkohol var det.
Varför knarkar du? Tänk på dig! Låt inget skada dig! Så varför gör du det? :) Senast gjorde jag det för jag vart erbjuden, och jag nappade utan tveka, Det ver bara jävligt kul dom dagarna. 
har du knullat? oh ja.
om du har knullat hur många gånger? räknar inte?
Hur gör man för få lösen till skyddade inlägg? komentera, om att du vill ha det, så lämnar jag det i en opublecerad komentar till dig.
Hur gammal är du? Jag är 15
Hur många har du haft sex med? Fem stycken.
Gillar du supa? Jag älskar att supa, att spy, och strula med randoma människor. Göra massa crazy stuff, Jag älskar att supa
Vad tycker du om SD? Ser inte något problem alls med dom. Sverigee är fritt land. Man har rätt att ha sina åsikter, 
Har du någon kille/tjej? Är singel just nu. Men det finns en.... 
ÄR DU GRAVID?  Dont know.
vill du göra plastikoprationer?  ja, det vill jag. Brösten, operera magen. Fittan, Rumpan.och mina läppar Jag vill se ut som en porrstjärna.


Av aldrig - 18 september 2011 00:25

KOMMER SVARA PÅ ALLT.


Passa på, fråga precis det du vill. Om Vad Du Vill.



Inget är för pinsamt, Ni får självklart vara anonyma. 

Ni har tills Söndag på er ,.. Fråga på. 





Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards