Alla inlägg den 21 september 2011

Av aldrig - 21 september 2011 23:37

Jag vet att du är min blivandes vän, men eftersom han inte svarar,


ÅH. hahha, du är knäpp. Men du lyckas få mig på bättre humör. Och att jag är vacker precis som jag är, Tack för du fick mig inse det.



Jag hoppas att vi ses snart, Alla tre. Och att ni super mig full, och sedan att min blivande blir sur, och lämnar över mig till dig. Så sitter jag och grinar hos dig istället. Hhaha Nej. Men TACK.

Av aldrig - 21 september 2011 22:32

fryser som en gris, är ledsen, orolig, fylld med ångest och rädlsa..

Av aldrig - 21 september 2011 22:15

mår piss. tidigare idag mådde jag topp. Du mår jag ,. Om tio är bra livet leker. och ett är jag vill dö så mår jag kanske tre nu.

Allt har skitit sig. 



Av aldrig - 21 september 2011 20:47

SVARA DÅ !!!!!!!!!! Hallå?


Kan det vara så svårt  att ta sin mobil och svara.

JAG VEEET ATT DU KNULLAR NÅGON, ELLER ÄR SKIT PACKAD. SERIÖST. GÖR INTE SÅ MOT MIG INNAN VI ENS BLIVIT TILLSAMMAS,. snälla.


Du ljuger, Jag vet att du inte tycker om mig, att du bara säger att jag är fin och söt, osv osv..


fan dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av aldrig - 21 september 2011 20:47

SVARA DÅ !!!!!!!!!! Hallå?


Kan det vara så svårt  att ta sin mobil och svara.

JAG VEEET ATT DU KNULLAR NÅGON, ELLER ÄR SKIT PACKAD. SERIÖST. GÖR INTE SÅ MOT MIG INNAN VI ENS BLIVIT TILLSAMMAS,. snälla.


Du ljuger, Jag vet att du inte tycker om mig, att du bara säger att jag är fin och söt, osv osv..


fan dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av aldrig - 21 september 2011 15:00

Oxen 21/4-21/5 Det blir ont om spontana infall. Under dessa höstveckor är det planering, organisation och list som gäller. Du är smart och beräknande, och dina beslut nu kommer att spela väldigt stor roll längre fram. Det handlar mycket om karriär och ekonomi men även dina relationer påverkas.


tänkte genast på en viss persorn, 

Av aldrig - 21 september 2011 15:00

Oxen 21/4-21/5 Det blir ont om spontana infall. Under dessa höstveckor är det planering, organisation och list som gäller. Du är smart och beräknande, och dina beslut nu kommer att spela väldigt stor roll längre fram. Det handlar mycket om karriär och ekonomi men även dina relationer påverkas.


tänkte genast på en viss persorn, 

Av aldrig - 21 september 2011 12:54

SKA TILL SVT. Dom ringde, Är GRYYYYMT lycklig.

trodde inte dom skulle kontakta mig, Men dom gjorde det, Efteråt stog jag bara och  stirrade i väggen och log sen kom min lärare : JAG SKA TILL SVT PÅ CASTING SVT HAR RINGT *STOOOORT LEENDE* ''

ååh. 




Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards