Alla inlägg den 6 september 2011

Av aldrig - 6 september 2011 23:20

tagit 8 ( 1 g )alvedon och 3 ipren.



Av aldrig - 6 september 2011 22:12

Jag tror jag är förälskad, Hon den där tjejen är så vacker. Första gången jag såg henne stannade mitt hjärta till, det pirrade, värmde i hela kroppen. Hon är så vacker.


våra blickar möts alltid, Vi verkligen stirrar varandra i ögonen.. 



Min fråga är,.. vad betyder dina, ?


Jag är en tjej. Som gillar en annan tjej.

Av aldrig - 6 september 2011 22:04

Har sökt mer jobb nu,. Statist jobb, och något för SVT. förväntar mig inget än. Men man måste börja, Någonstans.



Jag hoppas verkligen jag får något. 

Av aldrig - 6 september 2011 21:56

Pratade med studievägledaren i skolan i dag på rasten. Gillar henne. Hon är så trevlig, Hon inspirerar mig, Man ser på henne att hon är konstpersorn.  Hon har hämt tidigare att hon gilar gå på teater och sånt, Sen i dag berättade hon att hon var dansare, 


Vi kom även in på barn, Tonnårsgraviditeter.


trodde att jag hade fått mens i dag i skolan, men det hade jag inte, det fanns inte en endaste droppe i trosan, Vad fan har hänt?? Jag kan inte vara på smällen. Jag tog dagen efter piller. Vissligen hade vi sex efter det med men.. Nej.



Vad förklarar utebliven mens, Illamående. Speciellt på morgonen.. Tröttheten.. Mina migrän anfall.. Hur jag i skolan kan spy när som helst. Jag vill veta, Men jag vågar inte. Tänk om det finns ett barn, Tänk om det inte finns ett.


både svaren skulle såra mig.


Dock skulle det inte sitta fel att gå om kring i skolan nu i nian med gravid mage,.. hahah

Av aldrig - 6 september 2011 20:32

Det är bestämmt nu att det ska bli hål i min tunga och näsa nu,


Fick paket i dag från ;   Rekomenderar dom starkt, Deras pris, + att dom har MASSA Saker, inom piercing, till och med örhängen,  fejk piercingar, rikiga, töjningar osv, Och Kanyler .



http://piercing.nu/

 




Av aldrig - 6 september 2011 16:38

jag är vacker, du är vacker, alla är vackra. Oansett vad någon säger.


Jag ska äta lasange i dag, sista gången tills jag blivit underviktig, Då kan jag äta pasta igen, Det gäller även potatis/ris. Fast det kan jag äta på helgerna. För jag vill inte äta det,. Vill äta bara grönsaker/frukt från och med nu, 


Mycket bättre, Det kommer bli jobbigt i början men,, till och börja med i en månad inga Kolhydrater. 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards