Alla inlägg den 24 september 2011

Av aldrig - 24 september 2011 23:46

'jag är tuff, jag åker bil med några randoma raggare som pimplar i mig alkohol'


'' RAGGARE? Jag trodde inte du skulle sjunka så lågt, Raffare av allt. Fy fan dig''


''Du behöver inte bli sur,''


''Men du sitter i en bil med massa raggare för fan.''


'' INTE LÄNGRE, jag sitter på en bussjävlel,

''okej..''


''Men förlåt för jag är så komlicerad och störd. ''


'mhm....''


'' Alltså. jag mår skit,,, allt jag vill är att bli älskad. Omtyckt.''


'' Är du full? Du vet vell att jag tycker om dig''


'' Allt är så, fucked up just nu. 
Tack för att du finns, Jag tycker om dig med.''


'' Gör du?, alltså, menar du det?


'' Ja, jag gillar dig, Du betyder mycket för mig, och jag är tacksam över att du finns i mitt liv igen.''


'' Vi ses om två veckor, Jag längtar massa efter dig Baby''



för er som inte fattade, Jag är den röda.


Jag åkte bil lite randomt idag med folk jag aldrig träffat förut, Dom var trevliga som fan.,
Gick på gatan, och dom frågade varför jag gick när jag kunde åka med dom,  Sen hoppade jag in i bilen satt brevid en utav grabbarna, mina vänner satt ifram, Ibak satt jag och delade på en smålands öl med killen, Och ut ur fönstret satt en tjej och en kille,  Hade kul, Trots all skuldkänsla efteråt,..


Baby, du är så vacker.  


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards