Alla inlägg den 9 september 2011

Av aldrig - 9 september 2011 22:36

Och när jag fått mina pengar ska jag ; 


Köpa koppel, Alltså bara själva kopplet, och leksaker, filt och så.


Tänkte ta passa på med gosedjur/filtar och så när jag är på ikea. Kopplet ska vara rosa. Även om jag funderar på ta en kille. Kön kvittar. 


Bara den är Teacup. Och helst vit/ljusbrun. Enfärgad. Min bebis ska behandlas som det vore mitt egna barn. Ska även köpa en rosa lackväska.  



Men först och främst : koppel leksaker filt gosedjur sovkudde matskål aktiverinsgrejer , Sele /halsband kommer jag köpa när jag har den, Så jag kan byta om den inte passar.

Av aldrig - 9 september 2011 22:06

  Så jävla synd att jag inte hade tiotusen framme nu.

Av aldrig - 9 september 2011 19:21

GLÖM INTE BORT ATT DU ÄR VÄRDELÖS. VÄRDELÖS-

 



Av aldrig - 9 september 2011 19:21

GLÖM INTE BORT ATT DU ÄR VÄRDELÖS. VÄRDELÖS-

 



Av aldrig - 9 september 2011 14:49

Medans en annan del av mig skriker ' Nej ät inte, det behöver du inte.'


Jag är hungrig. Men har verkligen ingen aptit.  Jag har redan ätit för många kalorier i dag. 5 Blåbär 3 Jordgubbar 5 hallon, 7 mandlar, 1/4 Granatäpple. Två Mackor och Jordgubbssnören.



Jag skämms, Jag känner skammen över mig. Varför har jag ätit så mycket för? Bären, och frukten OK. Men inte bröd, inte godis.


Fan fan FAN


Av aldrig - 9 september 2011 00:30

Det händer igen. Snälla, Jag är rädd jag vill inte. Snälla. Gör inte så här mot mig.

Jag ber dig. Du är precis som.... 'han' . Varför händer det mig, om och om igen ?

Jag är så rädd, jag klarar inte bli krossad en gång till. 


Jag ber dig. Du är som honom, jag har insett det nu.Det är det som gör så jävla ont.





Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards