Alla inlägg den 5 september 2011

Av aldrig - 5 september 2011 18:36

http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=45089.0

Super...sorligt.. NYTAGNA BILDER PÅ TJERNOBYL.  


även info om resor dit,

Av aldrig - 5 september 2011 17:50

Jag vill ut på äventyr, i övergivna hus, Somingen typ varit i. Sånna där rikigt äckliga ställen. Som är hemsökta. Sjukhus/bunkrar/Hus,  Ja ni vet allt.

Tips i södermland/Östergötland/stockholm(???)

 det enda jag gjort är ett och annat inbrott i kolonistugor med mina förra vänner, Vandilaserat och gått i tunnlarna.. Som är avstängda. Dom andvändes till frakta sårade soldater på andra världskriget.

Det var mörkt, en vinter kväll,  vi hade slagit sönder en stuga, eller jag och en annan Punkare pratade, Han fick mig grina, Hans ord gjorde verkligen ont, Tills han gav mig en kram och några klunkar ur hans öl. En stund senare sprang vi för livet.  Och var i tunnlarna..


 Vi kom fram dit där tågen går, och Precis när jag frågade om tåg och dom hade sagt något med att tågen inte gick nu skrek ena killen '' IN MOT VÄGGEN, TÅÅÅÅÅÅÅÅG! När tåget hade passerat väntade vi en stund innan vi sprang över rällsen och klättrade upp för stegen i metall. Jag var skit packad. En av killarna som klättrade innan mig tog mina saker  och hjälpte mig, Efter det gick vi alla , efter en stund var vi framme, En stege til, sen kunde vi vara själva, i hemliget.

Det var den kvällen jag boffade första gången. Vi hittade halvtomma burkar och en rulle med stulna plastpåsar. Vi drack upp Kiren och all öl innan vi gick ut i nattens snöiga mörker. In på tunnelbanan i Medborgarplatsen och jag insåg att det stog vakter i spärren sprang jag vill hissen, böjde mig frammåt när en kvinna +  man kommer fram till mig.det var cervilpoliser(na) Dom tog mig och mitt ex till ett rum, ställde frågor, Kollade igenom min väska, en kort stund efter kom flera snutar. Jag skrek, slogs och sparkades,.





Jag fick ett val då. Antagligen MariaUngdom eller Polisen.


Jag tog mariaungdom. Hela nästa dag skrek jag på personalen, i bilen hem satt jag mede huvudet mot rutan, Det regnade nu, Det var Änglarna. Som grät med mig. 

Av aldrig - 5 september 2011 15:29

Kom precis hem från skolan, Vi var på reningsverket i dag. Trodde seriöst att jag skulle spy. 

Av aldrig - 5 september 2011 07:50

mamma jobbar, Hon är på jobb resa. Jag är ensam hemma nu i tre dagar.


Min frukost bestog i dag utav  Chips och bröd. Jag la chipsen på mackan och åt,


varför?   Varför.  Dom vet inget MEN jag skadar mig själv. Det är värre än att skära sig,. Det är hundratals kalorier. Minst tusen. Men endå är det så gott. Så gott.


Jag mår dåligt över inte kunna äta i skolmatsalen, Det gör jag. Jag vill kunna gå in där. Ta en talkrik med mat precis som alla andra, men jag kan inte. känner mig som ett djur, ett djur på zoo. Jag vet inerst inne att dom inte alls kollar på mig. Inte medvetet, Man måste ju vila ögonen någonstans. Men tänk om, tänk om dom tänker 



'' Där är den där fula feta bruden som knarkar och har sex med 19åriga punkare Nu ska hon äta sig ännu fetare,  



Nej jag måste gå nu. Ska äta lite till. Spy upp det, Sen dra till skolan. Smaken av mat är underbar. Men priset är ett livslångt sår.



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards