Alla inlägg den 12 september 2011

Av aldrig - 12 september 2011 22:36

Massa, Även om jag bara sspenderat tre dagar med dig ihela mitt liv. Jag vet att det kommmer bli fler. Det vet jag.


Du är den enda som fått 

mig gråta över en banan,. 

Av aldrig - 12 september 2011 21:42

Han smsade mig nyss. Vibrerade i Bh:n och sen tänkte jag skit samma, sen av någon andledning kollade jag, och då var det han. Han frågade hur jag mådde. Vet inte om jag borde säga som det är. Han har rätt att veta, Men kanske var det ett fel skick.. han kaanske skickade  fel, smset kaanske inte var menat till mig,




..snälla gud, jag ber dig, Låt det varit menat till mig, Och att han svarar.

precis efter jag laddat upp inlägget svarade han- Det känns bra. Han har inte glömt mig trots allt.
 



Av aldrig - 12 september 2011 18:58

Jag ska kanske till polen i vår . Till Auschwitz.
Har alltid velat åka dit, Om jag får följa med / resan blir av kommer jag bli överlycklig.



Att få åka till en plats som Hitler skapade, Han skapade historia. Tack Självaste hitler för du ser till att vi i nionde klass får åka utomlands.  Om det inte blir av, Kommer jag bli riktigt riktigt besviken.




Undra om man inte får ha vissa kläder där och så... 



Av aldrig - 12 september 2011 15:58

Har verkligen ungen aning om vad jag ska äta idag, Är fett sugen på pizza, Dock  har jag inga saker till att göra Vegan pizza, All mat som jag kan äta hemma nu är, Vita bönor,Linser, 

Vitkål, Brysselkål, brocilli och frusna bär. Fan vad sugigt. Har ätit allt dethär i tre veckors tid..

Av aldrig - 12 september 2011 08:04

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards