Alla inlägg den 16 september 2011

Av aldrig - 16 september 2011 23:07

okej, jag tänker inte försöka gå på någon diet, Bara undvika bröd, pasta och så, Ris och potatis OK.


Fast då bara lite, Mest grönsaker, och Bönor och linser och sånt.


Jag kommer gå ner massa, om jag bara slutar.. äta onyttigt.

Av aldrig - 16 september 2011 22:24

   
'handling' :
Jenny har en plan. Hon ska bli smal. När hon börjar åttan i augusti ska alla få se! Tillsammans med sin bundsförvant Betty (smala, snygga, världsvana Betty i huset bredvid) inleder hon sin superplan. De träffas hemma i Bettys kök och har matorgier, och sedan kräks de upp allting. Men hur länge håller en sådan livsstil? Och vad händer sedan?



'Hur länge håller en sådan livsstil, Inte länge alls. Det vet jag utav egna erfarenheter.

Av aldrig - 16 september 2011 21:39

ha stora bröst.

Av aldrig - 16 september 2011 20:39

Du är så vacker mannen, jag älskar dig. Jag har gråtit, och skrattat till dig. Du är fin,


Men det är så FEL och sorligt, att du och freddie bara skulle dö. Men jag är säker på att ni är med varandra nu. Och Noice utan er är inget alls.


 Hans Raymond Karlsson .   19 Februari 1965 - 4 September 2004.


Det är inte rättvist. JÄVLA HEROINHELVETE, varför.. Baby. Jag älskar dig.


Av aldrig - 16 september 2011 20:21

jJag vill älska igen, Vill bli sådär härligt kär, Känslan av att ha någon, Som älskar mig för  att jag är jag, Men samtidigt som tycker jag är vackrast, Jag.. jag vill b ara bli kär. Jag vill inte ligga runt. Men sedan 'han' så, insåg jag att alla andra jag haft är kassa, Han visste hur man skulle behandla en tjej, Trösta, göra glad, Väcka, Hålla om, Charma.  Desutom var du snygg. Du var mogen. Lång. Och jag är medveten om att jag aldrig lär finna en sådan som dig igen,




Någonstans inom mig vill jag ha tillbaks gamla tider, med 'x' fast jag inte var kär i honom,och fast du suger på slicka fitta  Men han var Skinhead. Mitt första  förhållande, men samtidigt hade vi kul. Du var min bästa vän. Men du sårade mig,


Jag lär aldrig bli kär igen. 

Av aldrig - 16 september 2011 14:41

Min syster kom hit idag, var ett årsedan vi sågs, Hon och jag.  


Det första hon sa var ' fan vad snygg du är, Du har blivit,,.. Smal.. '


Smärtan, Jag har bara lust att skrika ut hur jag mår, Min ångest, Min smärta, mitt kontrollbehov,Hur jag svalt mig själv hela sommaren, Åt knappt alls i sommras bara massa mortion. 


Nu för tillfället är der bättre, Jag kan äta nu, har aptit mer än någonsin, Sen nu när jag fått det bekräftat så känner jag mig pressad, Jag får verkligen inte gå upp, jag måste NER mer.



Jag tycke för ett tag sen att jag hade blivit smalare, men sen var det inget mer, kanske hade jag blivit fetare, Men tydligen inte.


Har ätit en macka idag, Sen blir det nog soppa och tofuglass.


man ska inte äta under 1200 kcal per dag, Då ställer man in kroppen på svält och då blir det fuckat när man väl börjar käka normalt igen.

Av aldrig - 16 september 2011 02:23


jag vill äta Tacos, Sallad, Pizza, Potatissallad, linsermed majs och pitabröd,


Och kom inte och säg att något av det här är onyttigt. Jag är VEGAN det jag äter består av VÄXTER grönsaker, Jag har ingen ost eller så i min tacos, Jag har linser istället för köttfärs, På min pizza har jag Tomat, Lök, Casewnötter, spenat,  Jag stuvar min potatis i havregrädde och låter det kallna, Vips har jag potatis sallad. 


OCH linser med majs , Och ett pitabröd, SHit vad farligt med bröd. So what?


Jag äter nästan aldrig godis eller så, dricker inte läsk eller något.


Jag bryr mig inte, 


Och man lever bara en gång, Man har rätt att äta det man tycker om,.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards