Alla inlägg den 28 september 2011

Av aldrig - 28 september 2011 20:59

Ska jag bara äta : Frukt och  grönsaker (inklusiv rotfrukter och bönor), Inget fett, inget sånt skit alls.  


Och äta lite. Det är verkligen hemskt, Jag hatar mig själv.  

varför.. fick jjag det här helvetet?! 


jag vill ha hjälp, men jag vågar bara inte. Tänk. Om dom tror jag bara vill ha upmärksamhet, Eller bara fejkar. Och hur?  

Jag vill inte göra mamma uprörd, Hon vet att jag mår si och så, och har haft svårt med maten, men hon har ingen jävla ning om vad jag går igenom,

Har försökt säga att jag inte kan äta, att det är jobbigt och svårt.  Hon tror mig inte. Första gången jag berättade det för henne var jag 11 år, Nu 4 år senare, Fattar hon fortfarande inte vad jag går igenom, 

Av aldrig - 28 september 2011 20:39

Jag mötte min bästa vän idag, Hon kom hem hit trots att vi bor en bra bit bort från varandra, Sen satt vi och rökte, Pratade, skrattade. Sen gick vi ut, Vi skulle köpa cola, och snatta godis. Sen när vi var halvsäg hem får jag plötsligt ont i ena revbenet och får svårt och andas. Blir yr.  Börjar se suddigt och allt snurrar, svarta prickar flyger framför ögonen.


Hon tar tag i mig och sätter mig ner i gräset och trycker in en snickers i min mun och kör in cola flaskan och säger skarpt åt mig att svälja. 


Jag gör det. Fan, Fan Fan. Nej. Jag skulle inte ha ätit. Defnetivt inte snickers. JAG ÄR JU FAN VEGAN. Jag ska inte äta sådant.

Skammen, Smutsen, Känslan av att vara oren. Jag.. känner mig äcklig.


Läste om en två tjejer, Det började med att dom ville gå ner lie i vikt, Sen blev dom vegitarianer. Dom började äta efter ett schema, Dricka massa citron vatten, kaffe, röka extremt mycket, träffades och åt i smyg, dom åt massa, Godis. bullar, bröd, olika sörjor av glass och såser osv sen körde ner fingrarna i halsen,  Dom fick anroexia, kort tid efter det vart dom tvångsbehandlade, Men ena klarade sig inte. Hon dog.



Det är precis så jag håller på nu. 

Av aldrig - 28 september 2011 11:54

jag vill inte mer, Jag pallar inte med allt skit. Att må dåligt. Rädslan utav bli ensam kvar.


Hur djupt måste jag skära för

att få hjälp?



Min matlust är helt borta, I vanliga fall hade jag nu suttit och  tryckit i mig allt möjligt, ätit och spytt. Nu vill jag inte ens äta. Jag  Drack 1 dl cola light och har rökt en cigg. Det är allt, Jag gick till kylskåpet, Jag är hungig. Men jag kan inte, Jag kan inte äta, Inte ens, Bröd, En stor fet sallad, Eller  chips vill jag proppa i mig. Jag äcklas av tanken av Kalorier.  


Jag är så jävla rädd att bli tjockare. Jag vet att svält gör en tjock. Att kroppen ställer in sig på svält. Men det är vell därför jag er ut som jag gör.


Jag är en smal tjej. En Tjej som är fast i en stor fet kropp. Jag är Sjuk. och jag vil ha hjälp.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards