Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Minst tusen.

Av aldrig - 5 september 2011 07:50

mamma jobbar, Hon är på jobb resa. Jag är ensam hemma nu i tre dagar.


Min frukost bestog i dag utav  Chips och bröd. Jag la chipsen på mackan och åt,


varför?   Varför.  Dom vet inget MEN jag skadar mig själv. Det är värre än att skära sig,. Det är hundratals kalorier. Minst tusen. Men endå är det så gott. Så gott.


Jag mår dåligt över inte kunna äta i skolmatsalen, Det gör jag. Jag vill kunna gå in där. Ta en talkrik med mat precis som alla andra, men jag kan inte. känner mig som ett djur, ett djur på zoo. Jag vet inerst inne att dom inte alls kollar på mig. Inte medvetet, Man måste ju vila ögonen någonstans. Men tänk om, tänk om dom tänker 



'' Där är den där fula feta bruden som knarkar och har sex med 19åriga punkare Nu ska hon äta sig ännu fetare,  



Nej jag måste gå nu. Ska äta lite till. Spy upp det, Sen dra till skolan. Smaken av mat är underbar. Men priset är ett livslångt sår.



 
 
Ekblaad

Ekblaad

5 september 2011 11:46

Hej! Jag har precis startat en insamling för barn och vuxna som mår dåligt..Läs mer på min blogg eller gå in på http://samlain.se/insamling/insamlingar/hjalp-mig-hjalpa-andra/ tacksam för din hjälp. Vid frågor så kommentera i bloggen eller skicka mejl till: Skruttanekblad@live.se // Hjälp mig hjälpa andra

http://Ekblaad.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards