Direktlänk till inlägg 7 september 2011

Bara så ni vet.

Av aldrig - 7 september 2011 14:55

Vill bara få några saker klart, 

Jag knarkar inte på något vis alls. 
För tex ett år sedan kretsade allt om alkohol och Hash,och att få boffa.



Jag är inte så längre.Jag träffar inte ens dom. Har träffat en av dom i sommras vi skulle ha rökt på men det gjorde vin inte. Jag har boffat kanske 4-5 gånger i sommras.



Då jag mådde som sämst efter 'han' hade åkt hem. Och efter vi hade rökt på.



På tal om alkohol. Jag har varit full EN gång nu i sommar EN gång. Och det var ingen jävla röjj party. Det var jag och två vänner samt en äldre man som min vänn känner. Och Ja hon är vuxen. 18 år fyllda. 

Dom flesta i min ålder har testat alkohol, och någon form av drog. Jag är inte ensam. Det är jag långt i från. Jag skulle gärna supa och röka på hur ofta som helst om jag hade kunnat. Men det kan jag inte. Jag tänker inte göra det  heller.



Och om det skulle finnas ett barn och jag bestämmer mig för behålla den, så skulle jag aldrig hålla på som en jävla pundare. Det enda jag skulle kunna göra är röka en helt jävla vanlig cigg. Inget annat. 



En tjej som jag umgicks med i stockholm var precis som mig. Tills hon vart gravid. Hon är lika gammal som mig. Och har en Dotter. Hon har slutat supa, knulla runt och
knarka.




 



 
 
Ingen bild

terese mattson

7 september 2011 16:17

Du borde få och ta emot hjälp för att hela dig själv innan du tänker tanken att skaffa barn. Ett barn kommer INTE att lösa dina problem, snarare tvärtom. Du har varken själslig förmåga eller ekonomisk att kunna ta hand om ett barn. Jag är själv en föredetta missbrukare. Jag var 21 år när jag nådde min botten, smtidigt fick jag reda på att jag var gravid. Jag valde abort. Helt rätt beslut med tanke på mitt själsliga tillstånd. Och bara att du skriver att du kan tänka dig att röka cigaretter när du är gravid bevisar att du inte ska skaffa barn. Att tillföra nikotin när man är gravid ökar risken (RÄJÄLT)för spädbarnsdöd och andra skador på barnet.

Hoppas att du hittar rätt i livet, du väljer själv. Men att älska sig själv kan vara den svåraste kärleken, jag vet.
Ta hand om dig.

aldrig

7 september 2011 16:40

Jag skulle inte röka om jag var gravid. Det är vell ganska uppenbart.

Det jag menade att det enda jag skulle kunna göra med barnet NÄR DET VAR FÖTT VAR RÖKA CIGG.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards