Alla inlägg den 10 september 2011

Av aldrig - 10 september 2011 02:34

raka sidecut?


Kände mig så jävla het när jag hade kam, och även när jag rakade av den. Kände mig jätte söt och fin utan hår, Med mitt nakna bara huvud.


'killarna jag umgicks med tände som fan på det'

Av aldrig - 10 september 2011 00:54

jag vill vara lycklig, Jag vill vara smal som en modell. Jag vill slippa tvångstankar, Ångest, Rädsla och panik. Ha lika fina bröst som alla tjejerna i porrfilmerna har, Lika långa vackra ben. Kunna gå ut utan vara rädd. 


Kunna sova utan orora mig om att det kan finnas en bebis i min mage. 

Kunna sova utan tänka på saker jag ska köpa.  Kunna sätta mig vid datan utan leta upp kläder, skor, böcker, filmer, smink, väskor, som jag 'måste' ha. Att kunna ta ett nej utan bryta ihop. Det enda som rör sig i mitt huvud är att bli myndig. Kunna jobba,. Köpa massa saker, Röka utan bli rädd att mamma ska bli arg. Att själv kunna köpa alla piller. Och bli smal och slimmad som en lax, Att få mina silikonbröst.



En sak till.Jag vill bara bli älskad. Trots tjejen som är  vacker som en dag, så nej.


Jag vill ha en äldre kille som kan ta hand om mig, Någon som ställer upp och finns för mig, som är myndig. Fast varför skulle någon vilja ha mig för?

Av aldrig - 10 september 2011 00:05

Har jag kissat 26 gånger idag. Och mår - illa.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards