Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Tänk om jag inbillar mig ?

Av aldrig - 10 september 2011 16:41

det var ca 45 dagar sen jag hade mens. Jag har haft en blödning. men som inte var mens.

Tänk om det var mens, fast den bara inte var som den brukar. Eller att mensen är försenad?




Jag kanske inte är gravid trots allt. Eller så är jag det. Jag vill bara veta.

Ett svar på det, Har tänkt hela tiden ' jag väntar en vecka till eller så, mensen kommer säkert' men den gör inte det.




Den uteblivna mensen, det kanske bara är näringsbrist. Tjejer som har näringsbrist brukar få utebliven mens. Men att jag spyr på morgonen ?



Fast det har gått för kort tid för det ju?!



Jag kanske inte är gravid. Jag kanske bara inbillar mig allt eftersom jag är så rädd och orolig för att jag skulle vara det. 


 
 
Sofie

Sofie

10 september 2011 17:57

Det är ju lätt att man inbillar sig "symptom" när man tänker för mycket på det, har hänt mig många gånger. Men det är nog bra att kolla upp!

http://sofieperssons.bloggplatsen.se

aldrig

10 september 2011 21:12

ja, Jag är nog mest rädd tror jag. Vågar inte rikitgt kolla upp det faktiskt.

 
Linda Bäckman

Linda Bäckman

11 september 2011 15:09

Man kan lätt börja inbilla sej symptom och även hemskt nog bli skengravid. Magen växer och allt blir som när man är gravid fast man inte är det.

Men kolla upp det, bättre göra det tidigt än senare.

Känns det jobbigt att köpa test så skicka efter på nätet eller skicka en kompis eller någon.

Jag fick reda på att jag var gravid när jag var i v11. Tänkte att jag bara inbillar mej och dom flesta sa det och lika att det säkert var pga att jag tagit ut min p-stav precis å att det blev så knas då.
Tyckte det känsdes läskigt att köpa test, var rädd för båda svaren. Jag hoppades mest på att jag var gravid men var lite orolig för om jag var det ändå. Det var ju inte direkt en planerad graviditet.
Men jag kan inte bli lyckligare än så här och det är bara 29 dagar kvar till bf

http://intesomallatror.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards