Alla inlägg under februari 2013

-

Av aldrig - 8 februari 2013 12:52

Gråter. Massa.


Köpte en kalender igår. Där jag skriver ner allt jag ska äta. Idag slutar jag på ca 500 kcal.


blir ingen träning, ingen pw eller så. Har ingen ork alls. 

Av aldrig - 8 februari 2013 03:27

Har som sagt skärt sönder hela mina ben. Helt och hållet, Åtminstonde mina lår, Gör ONT.

Vanligtvis har jag inte ont alls.. 

 


Är så moterverad nu. Ska nå mitt mål innan året är slut. 45 är ett fint tal, 37 ännu finare, Någonstans därinellan är mitt mål.


Strax ska jag ut på en pw.. Kan verkligen inte sova... Är pigg! Något utråkad, Sov tre timmar för tre dagar sedan.. Sen dess har jag varit vaken. Har börjat hallicunera., Blir nog bättre efter pw då jag får i mig lite färska bär.

 

Känner mig död. Jag ligger säkert fortfarande i badrummet. Död, blodig på golvet.

Av aldrig - 7 februari 2013 23:43

Mitt blod är mer svart än rött. Min hud är mer randig än vit.

 

Har börjat prata med G igen,. hade ett litet förhållande med honom när jag träffade T och blev våldtagen. 

Fattar inte varför jag nobbade G, ( ok han är dryg och kaxig)

 

Fick en ångestattack för en stund sedan,. en lite mindre., skar bara upp benen och magen lite,. V har pajat sin telefon.

Jag är beroende av honom.. och sen... komenterar massa söta tjejer hans bilder. Han svarar dom. Mina skiter han i,

 

Dom andra tjejerna är sötare än jag.. smalare... finare på alla sätt ovis.  Äldre.

 

 


Han är Min.

Av aldrig - 7 februari 2013 13:39

Jag kan inte sluta gråta, är så ledsen. Ledsen och arg. Vill bara,. bort.


När jag först kom dit sa dom att min tid var igår,. och att jag skulle ringa dit och boka ny tid i morgon..

Fick panik,.satte mig ner på golvet och grät, Hyperventilerade. Var hysterisk. Tillsist fick jag komma in igen,. och prata med en sköterska.. och sen efter tio minuter fick jag träffa en läkare.

 

Jag vill inte ens erkänna,. Jag skämms över att säga det.. jag vill inte. Jag är så arg. Så hemskt jävla arg,. har gråtit sen halv elva när jag kom dit.. slutade gråta för en halvtimme. 

Nu är jag mest arg,. jag är inte sjuk. Jag är inte psykisktsjuk. Jag är en glad tjej,. alla är ledsna ibland.. somliga oftare.. 

 

Det känns som någon sagt att jag bara har två månader kvar att leva, att jag har cancer, eller aids.

 

Känner mig helt tom.. sitter bara och stirrar.. tankarna snurrar runt runt runt.. Magen skriker efter mat,. halsen skriker efter vatten.. Magen skriker efter att spy.

 

Skulle även ta blodprover, vart ännu ledsnare och ville bara försvinna,. springa därifrån. Särskilt när dom sa '' Vi ska börja med att mäta och väga dig''

 

Jag sa nej, Att jag inte ville. Dom frågade varför. Jag svarade inte..Kunde inte prata. Tårarna bara sprutade.

 

  jag vill inte vara bipolär. Jag vill inte vara Djupt deprimerad.

 

jag vill inte. Jag vill inte JAG VILL INTE. 

 


vill bara ge upp.. det gör så ont.. jag skämms så enormt.. jag,. är inte sjuk. Jag vill inte.. jag har inte tid.. 

 


Av aldrig - 7 februari 2013 09:10

Ångesten är på topp.. vill bara krypa ihop och grina. 


Är så hemskt nervös... Om vad dom ska säga. Om vilken läkare jag ska ha. Om Den kommer uppmärksamma mina  ''små'' såriga/ärriiga knogar. Mina blåsor på fingrarna. Om Den ska tycka jag är ett äckligt fult fetto som får skylla sig själv. Hoppas på att jag får något mot ångesten och sömnen..


Mätte föresten idag.. Minus 4. Borde nog fortsätta med shakesen.. åtmminstonde låta bli maten tills vidare... börja med smoothies och soppa... Det ger ju reslultat!


Så ingen mat för mig på tre veckor. 


Sitter och skakar.. hyperventilerar nästan. Gråter.. oroar mig. Framförallt för att jag måste ta prover..


Är så rädd.


Måste sluta skriva nu.. Och springa till bussen.

Av aldrig - 7 februari 2013 03:38

Han är underbar, När han försöker, och anstränger sig.  Han jobbar ju. Han jobbar över varje dag för kunna få semesterdagar. Det är det, eller hur? För kunna komma ner hit. 



Har avslutat dieten nu. Orkar inte mer. Spyr av dessa shakes.


Har bestämt mig för äta nu. Hälsosamt. Och bara en potatis alt 1 dl  ris eller dyl 1 gång om dagen. 

Mjukt bröd är förbjudet. Hårt kan vara okej till en kopp te. Soppa minst 3 gånger i veckan. Inget rött kött.

Kyckling och Lax Är Okej. Och qourn. Och något litet på helgen., Om jag har lyckats träna varje dag.


Frukost : Smoothie.

Lunch : Minikeso, sallad.

Middag: Lax i ung, potatis.

Övrigt: 1-2 knäckebröd med philadelipha. Te med minimjölk.


Såhär kommer mina matdagar se ut. 


Dock kommer det inte bli så idag... Min mat idag kommer bli:


Frukost : MANGOMELONSMOOTHIE + TE.

Lunch  : SOPPSHAKE

Middag: TVÅ KNÄCKEBRÖD + FRUKT (?) + TE. 


Usch,. vanlig mat skrämmer faktiskt livet ur mig.. Ska ta  en PW om någon timme.. får ladda på med koffien nu.. Te. Koffientabletter.



Är så hemskt nervös inför sjukhusbesöket  idag.. Tänk om jag måste ta prover.. Vill inte.. börjar nästan gråta bara jag tänker på sprutor och kanyler.,



Vi hörs. 



Av aldrig - 6 februari 2013 01:25

Idag lärde jag mig hur en kyckling blir till. Hönan lägger ägget. Sen kommer hanen och befruktar det.. Visste att fiskar körde på samma metod,. men trodde fåglar parade sig.


Ja, jag är helt seriös. Haha. 



Av aldrig - 5 februari 2013 15:42

Har tränat idag, ungefär en timme. Var skönt.


Efteråt tog jag en snabb dusch och ett glas Joiuce.


Nu dricker jag en shake... har börjat tycka att dom smakar skit.. Nutrillets alltså.. Mina allevos är slut.. ska köpa nya på fredag. Eller har ju allevos potatis/purjolöks soppa.. Den är god.


Har gjort lergryta åt mamma idag, älskar att göra lergryta.Det luktar så gott.


Sen ikväll ska jag beställa lite kläder, Mest tröjor och ett par shorts.



Mår sämst. Är hungrig. Vill ha Riktig mat. Men det får jag inte.


Åt massa bröd igår. Sex mackor och en pizza.


Drömde till och med om pizza inatt. (läs på dagen när jag sov)




Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards