Alla inlägg den 2 februari 2013

Av aldrig - 2 februari 2013 02:58

Ångesten idag är hemsk, vaknade ledsen. Mardröm som vanligt. Denna gång om sprutor.. blodprover, nersövning osv.  Dagen har varit hemsk..mådde okej tills jag fick höra om Han, 

 

Hans hjärta stannade tydligen under infarken innan ambulansen han fram, och hans närmine är borta.. Och ingen vet om han kommer återhämta sig, Vilket som är han på tvångsvård nu, Lilla Lilla pojke. Fick kämpa för inte bryta ihop vid middagsbordet.. Känner inte ens grabben.. Jag känner bara ett starkt band, förståelse för Honom och hans familj. Jävla skit.. Jag är så jävla rädd att jag ska förlora och också hamla där. Jag vill inte det.  Är så ledsen.

 


Framför allt sakerna jag ser och drömmer om.  Allt händer. Hela tiden. Jag hör och ser saker konstant. Något tar på mig, rör mig kryper över mig, klättrar som små tassar över min kropp. saker sätts på och stängs av.. djuren får damp. Börjar fan bli knäpp., att jag alltid kunnat veta om saker i förväg och upplevt konstiga saker.. att jag alltid har rätt i något.. och det kan ju inte alltid vara slumpen..Naturligtvis tror jag varken på spöken eller medium. 

Men sakerna, mina tankar, drömmar och syner.. det tar verkligen och äter min ork.. har levt med det i snart 17 år.

Vill att det ska sluta nu.


Blir så jävla arg.. vad fan är det för JÄVLA FEL PÅ MIG?! VAD HÄNDER MED MIG? 


Något som har ett svar? Får panik..



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards