Alla inlägg den 3 februari 2013

Av aldrig - 3 februari 2013 23:58

     

    Jag är tillbaks, I morgon blir det  bara shakes och te.


    Inget annat, förutom ev skola.. om jag är stabil nog, om jag lyckas övervinna nattmaran.

     

    Visar föresten minus 2 nu..( på en vecka) Känns toppen. Eller åtminstonde ''okej'' bra. Allt som inte är plus är             

    bra.


Vet inte om jag nämt det men jag ska börja på Yoga igen,. Ska bli skönt,.Älskar Yoga..Det är något jag med                 världens sämsta kondis klarar av., Och det är avslappnande, Helt jävla underbart.. Fattar inte varför jag slutade med Yoga.. Samma med terränglöpningen... älskar det enormt.. det är också underbart.. att bara ut i skogen, på musik och bara försvinna in i sin egna värld, Sen avsluta det hela vid vattnet med en cigg. 

 

Kom sommar kom.

    


Av aldrig - 3 februari 2013 23:36

Jag och V camade ikväll.. Blir lika målös varje gång. Så jävla fin. Så jävla snygg så att jag dör. Och sitter och fnissar som en liten flicka.  gör mig lycklig,.Så.. underbar.


Har aldrig någonsin känt en liknande känsla,.för någon annan människa.. Okej.. jag har känt såhär när jag varit hög,.Han ger mig en känsla utav eufori. 


Och han har verkligen tagit åt sig utav det jag sa.. att jag behöver ha bekräftelse om att jag duger, uppmärksamhet och så..


Han överaskar mig, Ringer mig, skickar charmiga sms.. Lyser verkligen upp.


Idag råkade mamma få syn på mitt leende och så frågade hon '' Du Tycker Om Honom Va?''


Svarade Nej.,. Lika så när syster frågar om det är min pojkvän.. Han är inte det, Än.

 

Än så  länge är jag bara hans slyna,, och han min otroligt attraktiva herre.

 

Jag Älskar Dig Finaste. Du är det, finaste, vackraste jag någonsin skådat.

 

 



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards