Alla inlägg den 16 februari 2013

Av aldrig - 16 februari 2013 23:27

Skulle gärna vilja ha lite mat tips!


Äter ju samma mat mer eller mindre dag in och dag ut,, Inte för min mat är äcklig.. men önskar lite tips!


Någon som har något?



Av aldrig - 16 februari 2013 22:39

V ringde förut.. han ville berätta en sak.. Han rökte på igår natt, hamlade i slagsmål.  OKEJ. Jag skiter i om han bråkar.. men inte om han röker på.. När han berättade det kändes det som jag skulle brista i bitar. Jag vart så jävla ledsen. Jag kämpar varje jävla dag för fortsätta hålla mig ren, jag tänker på att bli hög konstant. Så går han..och röker gräs.Han sa att han trodde det var vanlig tobak, att han skäms,..och är rädd att han kommer bli av med jobbet... ( Dom måste lämna drogtester osv regelbuntet,..) 

 


Jag är så jävla ledsen, arg... besviken..Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till..Återigen..jag är så jävla arg.


Börjar föresten med ABC Dieten i morgon eller på måndag.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards