Alla inlägg den 1 februari 2013

Av aldrig - 1 februari 2013 01:27

Just nu mår jag riktigt fint..Pratar med mr X om gamla tider, sitter verkligen och skrattar! Haha.. fy så knäppa vi var.

För första gången någonsin kan jag skratta över att jag varit dum i huvudet, Och hur vi faktiskt bettede oss.. 


Haha, alla gånger med snuten., när vi varit försvunna.. haha,,.alla nattnakenbad på tanto, fyllor och droger. Han har bjudit upp mig till sommarn, på ''fest'' med hans vänner.. låter lockande, brasa, massa människor och gräs, hav, strand och bekymmerlöst sex. 

Jag älskade honom, och gör det fortfarande, Som Vän.


Sen på skype skriver jag med A lite, Han sa en grej som gjorde mig fruktansvärt glad och gav mig pepp.

TackTackTack

 

 


Vill sova, men jag kan inte, vill ha min V här, hans stora händer mot min kropp.. hans kropp mot min. Hans fiina vackra ögon, Hans mörka röst, Bara han.  Han andades i min bara  nacke, Min fina  herre, Min älskade underbara herre.


Naturligtvis lyckas jag få ångest innan jag  ens avslutat inlägget,  Ska försöka sova snart., upp tidigt i morgon, skriva söta sms med underbaraste, Om han nu orkar, handla lite kanskee.. behöver  ha hö osv till marsvinen.. och hundmat, Hittade faktiskt kuponger på hundmat,.. 75 kr rabatt, vilket är bra nu när jag är utan studiebidrag..

 

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards