Alla inlägg den 13 februari 2013

Av aldrig - 13 februari 2013 23:45

Förstår inte  hur V står ut med sin 16 åriga lilla hora. 20 åriga, snart 21 åriga underbara stackars V. 


Jag har ju dock sagt att jag slutat skära mig, att jag slutat spy, slutat med dulco, slutat helt.

Men så är det inte, Jag är mer moterverad än NÅGONSIN.Jag är villig att göra vad som helst, allt som krävs,

 

Även fast han sagt att han tycker om mig ovansett hur min kropp ser ut, att han hellre vill att jag väger några kilo förmycket än förlite. Men jag kan inte, JAG måste, för min skull. Han är vilket som bäst, Mitt manliga jag.

Han överaskar mig hela tiden, med sms, med ringa. 

 


Samtigt,.. är jag så rädd..att han ska tycka jag är en fet ful hopplös bitch.


     

Av aldrig - 13 februari 2013 23:31

åt en jättegod sallad idag. Torrstekt tacoslax med gurka, tomat, minikeso med paprika i. Och lite isbergsallad.

Det var fruktansvärt gott.



Imorgon blir det kyckling. 580 kalorier totalt. Skämms nästan utav den höga summan, Får nog planera om matschemat.

ångestångestångestfittafittafittafitta


Fick in ett rakblad i fingret förut, ganska långt. Sprutade blod, Vart blodspår över hela lägenheten. Jag sa att jag hade råkat slinta med kviven när jag lagade mat.

   

                                       

Av aldrig - 13 februari 2013 15:53

ska gå till posten och hämta paket, Ett par skjortor, en mysig tröja och ett två par skor. Ett par vanliga platåpumps och ett par platåsandalletter. En lampa också, och trosor. 


vart kort promenad förut,. båda vovarna vägrade gå, vi var ute i 30 min. Ska försöka ikväll igen efter jag städat.

 

 


Maten har gått jättebra hitils!

428

Av aldrig - 13 februari 2013 00:15

Jag måste lyckas hålla schemat idag


Kommer äta såhär ungefär : frukost, Kokt ägg + jordgubbsmoothie. Lunch, Torrstekt lax med massa krydda, wookgrönsaker + tomat+1skiva prästost, 50-100 g minikeso. Middag : Sopppa, mellis, 1dl minimjök till te,


då undrar ni säkert vad jag menar med 50-100 g keso.. Har räknat med att jag får äta 100 g, 50 kommer ju räcka., men jag får faktiskt äta 100 g minikeso idag. Älskar det. Ska be mamma köpa torsk + kycklingfärs imorgon, den var slut idag. ALL JÄVLA KYCKLINGFÄRS VAR SLUT, OCH JAG HAR BARA EN PÅSE KVAR!!!!!!


Ps. Har slutat äta lök då jag insett att lök innehåller 90%kolhydrater......även om det innehåller lite kcal.. står inte ut med tanken på äta nästan RENA kolhydrater. Det är avskyvärt. Vilket är synd då jag älskar lök och vanligtvis äter lök som godis.


Ska gå promenad idag med, blir nog inte fågelpromenad idag utan kanske någon ny! Minst 1,5-2 h.

+ 20 min dans/200 rygglyft+sittups.


 



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards