Alla inlägg den 5 februari 2013

Av aldrig - 5 februari 2013 15:42

Har tränat idag, ungefär en timme. Var skönt.


Efteråt tog jag en snabb dusch och ett glas Joiuce.


Nu dricker jag en shake... har börjat tycka att dom smakar skit.. Nutrillets alltså.. Mina allevos är slut.. ska köpa nya på fredag. Eller har ju allevos potatis/purjolöks soppa.. Den är god.


Har gjort lergryta åt mamma idag, älskar att göra lergryta.Det luktar så gott.


Sen ikväll ska jag beställa lite kläder, Mest tröjor och ett par shorts.



Mår sämst. Är hungrig. Vill ha Riktig mat. Men det får jag inte.


Åt massa bröd igår. Sex mackor och en pizza.


Drömde till och med om pizza inatt. (läs på dagen när jag sov)




Av aldrig - 5 februari 2013 03:59

Är så jävla arg,, för att en viss person aldrig kan låta mig vara ifred....HATAR kvinnan enormt och har gjort det hela mitt liv,


Dels för att hon är så jävla ful, avskyvärd och äcklig ( + tror att hon är så hemskt jävla  bra)


Vill fan spy galla på idioten. Usch usch usch. 


Ok. Hon har inte gjort något personligen mot mig.. men Har hatat henne sen första klass..


Fattar inte heller hur fan hon lyckas få en pojkvän.. (åtminsttonde inte honom........) 

När hon ser ut som satan själv... :<


Vill fan bara att Häxan ska sluta stalka mig på alla jävla hemsidor..... och låta mig vara.


Ge fan i mig... Hatar dig så jävla hemskt mycket... du är inte  värd ett skit i mina ögon.


Du äcklar mig. 

Av aldrig - 5 februari 2013 02:21

Ångesten är enorm, en aning mer än vanligt. Vill bara gråta men jag kan inte, Jag har slut på tårar.. Kan inte minnas den senaste gången jag faktist grät, Eller vänta.. Nu minns jag.. Det var i skolan när jag och rektorn pratade och han sa '' Det känns som om du döljer något, går och bär på en hemlighet som bara längtar och försöker ta sig ut ur din kropp''


Det var precis så jag kände,.. Om jag minns rätt hade jag veckan innan setat och proppat i mig piller med en fd bästis, som också gick i klassen då, Fattar dock inte ens varför jag tog concerta den gången... fick  inget rus då jag bara tog 5,6,7,8 eller nio stycken.. Vid en normal dos brukade jag ta en hel burk själv. Minst.


Ångesten,. Mina magsmärtor,. illamåendet.. Längtan efter få närhet.. Att bara ha en endaste vän här skulle hjälpa.

Behöver en vän hos mig konstant. Behöver V. Men det går inte.. och ingen annan verkar heller vilja. Är ensammast i världen.. 


Lyssnar på Charta 77 - Snälla förklara.


Underbar låt..Den spelades mycket i slutet utav Det som en gång var.  Med mitt ex, och våra vänner., Med Hasch. Snefyllor.. Ångest.. blod. Massa bråk.. Saknar faktiskt stockholm.. Saknar gräset.. Nakenbad på tanto. 

Dryga Punkare, Snälla skinheads.


Yeah, Skinheads  är  tusen gånger.. schysstare... Ok Tk var rätt snäll.. men han är ju långt ifrån stockholmare..


Skulle faktiskt aldrig kunna ''dejta'' en kille som inte är skinhead,. En dräggig punkare skulle funka, eller en Bohem.  Dom förstår mig bäst. Och det finns inget gosigare än krypa ihop brevid en stor  skinhead och bara ligga och klapppa hans icke existerande hår. 


Och deras hårda tag, Baby. Jag är i himmelen


Nu Kom Jag in på något helt annat.. Men,. tillbaks till maten, ångesten.. Känner  mig avskyvärd.. Ful. Enorm..ångest ångest ångest. Och mina händer ser hemska ut, Mina halsmandlar är enorma och min kropp är sönderskuren.


Måste bort, bort.... Inte ens Noice gör mig lycklig nu.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards