Alla inlägg den 8 februari 2013

Av aldrig - 8 februari 2013 22:01

Erkänner att jag är en slampa. En äcklig slampa. Sitter och övertalar G att komma hit. ( för ligga )

 

Vill ha v. Men.. han kan ju aldrig.. Inte för G kommer komma.. inte för att jag bryr mig. Men jag behöver en man.

 


Känner mig vidervärdig. Hello rakblad.

-

Av aldrig - 8 februari 2013 12:52

Gråter. Massa.


Köpte en kalender igår. Där jag skriver ner allt jag ska äta. Idag slutar jag på ca 500 kcal.


blir ingen träning, ingen pw eller så. Har ingen ork alls. 

Av aldrig - 8 februari 2013 03:27

Har som sagt skärt sönder hela mina ben. Helt och hållet, Åtminstonde mina lår, Gör ONT.

Vanligtvis har jag inte ont alls.. 

 


Är så moterverad nu. Ska nå mitt mål innan året är slut. 45 är ett fint tal, 37 ännu finare, Någonstans därinellan är mitt mål.


Strax ska jag ut på en pw.. Kan verkligen inte sova... Är pigg! Något utråkad, Sov tre timmar för tre dagar sedan.. Sen dess har jag varit vaken. Har börjat hallicunera., Blir nog bättre efter pw då jag får i mig lite färska bär.

 

Känner mig död. Jag ligger säkert fortfarande i badrummet. Död, blodig på golvet.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards