Alla inlägg den 14 februari 2013

Bup

Av aldrig - 14 februari 2013 22:49

Gick sådär. Påbörjar min utredning på tisdag halv nio. Dom frågade hur jag åt, hur min aptit var. Jag vart helt fryst.


Svarade att det var bra.  Att det går fint. Läkaren stirrade in i mina ögon, och sedan på mina händer, sen ögonen igen.

Han var snäll. Han hade hand om min moster när hon låg på psyket .

 


Ska även skriva sömnscehma i tre veckor framåt. Sen ta med till deras sömnläkare. ORKAR INTE!!!!!

 

 


orkar inte orkar inte orkar inte. Ska vara barnvakt imorgon. Ska tvinga ut snorungen på en två timmars promenad med mig.

 

 Fick försesten blommor idag, med bud. Från vem vet jag inte. Stog ingen avsändare. Bara ''förlåt mig bästa maja''

Sen gav mamma mig ett litet hjärta hon hade knopat ihop på jobbet. och ett paket cigg!

Blev överlycklig.

Min mamma är världens sötate

Av aldrig - 14 februari 2013 02:56

Kan inte leva utan dig. Varför lämnade du mig Hur kunde jag låta dig dö?

Jag älskar dig så enormt. Du har varit min solstråle i 13 år. Nästan hela mitt liv. Du har alltid ställt upp. Torkat mina tårar utan ifrågesätta något.


Och nu, Nu finns du inte kvar hos mig, Jag Klarar Inte av att leva utan dig, Du är ju det finaste, vackraste  jag vet.

 

Jag älskar dig så jävla mycket,.. jag saknar dig. Ett liv utan dig är inte ett värdigt liv.

 


Jag klarar inte detta, Kom tillbaks till mig. Snälla.. Kom tillbaks till mig. Jag älskar dig så jävla mycket.. vill inte leva utan dig... Jag saknar dig så äckligt jävla mycket att jag knappt kan andas,

 

Vila i frid älskling, bästa underbara vän, Min första kärlek. 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards