Alla inlägg den 17 februari 2013

Av aldrig - 17 februari 2013 23:56

Klev in i duschen, kröp ihop med rakbladen och skärde djupt och våldsamt över låren.

Duschade länge, stog lutad framåt, såg blodet flyta, hur golver färgades rött.Det det var underbart.

Jag njöt och ångesten var bortspolad.

 

Klädde på mig, åt middag helt ångestfritt. Mätte mig, Minus fyra på en vecka, Överlycklig. Hade dessutom precis ätit. 25 g kyckling och massa isbergsallad. 



Jag kan, jag kan klara vad som helst.



Av aldrig - 17 februari 2013 16:55

Jag är hög. Hittade tableter i en gamal väska. Okej. Jag är inte hög.. dom har legat där i över ett år.. kanske till ocj med ttvå. Förlotat styrkan lixom. Men det spelar ingen jävla roll.


Har fetaste jävla dödsångesten, vill bara skära upp min kropp.Kan inte_äta. Okej..det är bra.


Men jag har svikit mig själv, svikit min familj,.. Och v. JÄVLA SKIT!!!!!! MÅR SÄMRE ÄN NÅGONSIN.

 

HEJ DUSCHEN. HEJ RAKBLAD. Nu jävlar ska slynan för en gångs skull 

 

ångrade mig redan efter jag hade svalt.

 


FITTA FITTA FITTA FITTA JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

HEJ DÅ NU SKA JAG FAN GÅ OCH TA MITT JÄVLA SKITPISSHORSLYNÄCKELFITTLIV.

Av aldrig - 17 februari 2013 02:15

Jag är fortfarande arg. Att han gjorde det. Jag tror inte på att ''han inte visste''.


Att han har mage till förbjuda mig till att bruka någott narkotikaklassat... sedan själv göra det.. När han säger att han tänker sluta prata med mig om jag gör det, att det bara är äckliga socialfall, äcliga idoter som pysslar med sådant.

 


Känner mig sviken. Nervärderad, Äcklad, Sårad..Skulle inte bangat på ge  honom stryk just nu, Smälla till honom, klösa honom med mina vassa klor.

 


Han kommer bli förlåten, Innom sin tid. När han har gottgjort sig.

 

Just nu,.. Går det inte..Även om jag vill.


Har tryckt i mig sex dulco, skrivit matschem, skrivit in en kaloritabell i min ''matschemabok'' Och ett par goda recept. 

Kommer dock inte äta dom på länge. Känns inte som om jag vill moffa i mig 240-270 kalorier under en måltid.

 

Ifs skulle man kunna göra hälften... så blir det Okej åtminstonde!

 

Vart bara 7 km. Tog 1,5 timme skulle jag tro. Men känner mig okejnöjd med det, Skulle åkt bil hem,.. men gick. Fast jag skulle behövt bil idag.. Yrsel var hemsk. Blev svart så fort jag reste mig upp,. benen orkade knappt bära. Fick ångest, ville bara gråta.


Men jag klarade det. Sen ringde V, Fy fan för dig. Han ringde nu ikväll..48 minuter och 38 sekunder  blev bara någon  minut, När han sa hejdå sa han puss, Då la jag bara på.

 


jag vill inte. jag vill inte. Känner mig  så JÄVLA SVIKEN. seriöst. Vet inte vart jag ska ta vägen.

Vill bara lägga mig ner, dö och förblöda. 


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards